۱۰ شخصیت شرور که طرفداران دوست دارند در ددپول و ولورین ببینند

۱۰ شخصیت شرور که طرفداران دوست دارند در ددپول و ولورین ببینند_تاشکن


به گزارش تاشکن

فیلم تازه دنیای سینمای مارول یعنی ددپول و ولورین سر و صدای زیاد بسیاری به پا کرده است و طرفداران شدیداً مشتاق دیدن آن می باشند. با این وجود تا این مدت از هویت شخصیت مهم منفی این فیلم باخبر نیستیم. در ادامه با ویجیاتو همراه باشید تا گمان و گمان‌های خود حوالی این نوشته را بازدید کنیم.

در طول سال‌های تازه، طرفداران دنیای سینمایی مارول (MCU) برای هیچ فیلمی به اندازه‌ی ددپول و ولورین (Deadpool & Wolverine) شوق نداشته‌اند. ددپول و ولورین تنها نقطه‌ی روشنِ و امیدوارکننده‌ی آخر تاریک فیلم‌های X-Men بودند و به خوبی توانستند انتهای فرنچایز را با محتوای غنی خود کامل کنند. هیو جکمن و رایان رینولدز هر دو در فیلم ابرقهرمانی «خاستگاه مردان ایکس: ولورین» به ترتیب در نقش‌های ولورین و ددپول بازی کردند، اما در این فیلم رینولدز بدترین ورژنی را که از ددپول می‌شد فکر کرد به عکس کشید، برای همین هواداران بالاخره شانس این را دارند که آن‌ها را با هم در یک شرایط مناسب به همان شکلی باید، ببینند.

فیلم ددپول و ولورین اولین فیلم از جهان X-Men است که توسط مارول روی پرده‌های سینما اکران خواهد شد. هواداران انتظار غیر قابل وصفی از این فیلم دارند. با این‌که تا این مدت شخصیت شرور مهم فیلم اشکار نشده، اما هواداران گمان‌ها و انتظارات خود را دارند، آن‌ها امکان پذیر آن شرور را برای طنز ماجرا، خندیدن و دیدن صحنه‌های دلنشین بخواهند، یا برای دلایل جدی‌تر و مهم‌تر انتظار وجود آن‌ها در فیلم را داشته باشند. در این لیست می‌خواهیم نگاهی به آن‌ها بیندازیم:

۱۰. Mephisto

از زمان فیلم Avengers: Endgame، مفیستو تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین وسواس‌ها برای هواداران مارول شده است. هواداران لزوماً کمیک‌بوک‌ها را نمی‌خوانند، ولی زیاد تر ویکی‌ها را جستجو می‌کنند تا زیاد تر از جهان مارول سر در بیاورند. سپس از سقوط تانوس، تعداد بسیاری از هواداران گمان زدند که مفیستو شرور مهم فاز ۴ مارول خواهد می بود. از آن‌جا به سپس، هواداران از سریال WandaVision گرفته تا Loki، چشم به راه بودند تا مفیستو حضوری هر چند مختصر اشکار کند.

ادامه مطلب
کشف سیگنال مرموزی که پس از 8 میلیارد سال به زمین رسیده است!

مفیستو با تعداد بسیاری از قهرمانان ماورل داخل نبرد شده، برای همین می‌تواند در هر قصه‌ای وجود یابد. یقیناً که ددپول و ولورین هیچ قضیه‌ی شخصی با مفیستو ندارد، اما لزوماً به این معنی نیست که او نمی‌تواند در این فیلم وجود داشته باشد. Deadpool & Wolverine هر چه که باشد، قرار است همه علاقه‌مندی‌ها و انتظارات هواداران را ارضا کند، بعد احتمالا زمان آن است شروری که سالیان بسیاری منتظرش بودند را در این فیلم ببیند.

۹. Green Goblin

۱۰ شخصیت شرور که طرفداران دوست دارند در ددپول و ولورین ببینند

ددپول ابرقهرمان‌ها را دوست دارد. تملق از هر ابرقهرمانی که در طول سالیان با او ملاقات کرده، این نوشته را به بخشی از شخصیت او تبدیل کرده است. ددپول، ولورین را هم زیاد دوست دارد اما علاقه‌اش به برخی از قهرمانان دیگر حتی زیاد تر از اوست. یکی از آن‌ها مرد عنکبوتی می‌باشد. با این حال، زیاد دلنشین‌تر است که شرور را از یکی از شخصیت‌های فیلم مرد عنکبوتی انتخاب کرد و چه انتخابی بهتر از گرین گابلین خواهد می بود؟

بازی کردن مجدد‌ی ویلیام دفو در نقش گرین گابلین در فیلمی کمدی زیاد شوق انگیز خواهد می بود. زیاد تر برای دیدن عکس‌العمل‌هایی که ددپول در روبه رو با او از خود نشان خواهد داد، دیدن او برای ما جذابیت دارد. ددپول که به نظر می‌رسد همه فیلم‌های مرد عنکبوتی را دیده است، قطعاً از دیدن گرین گابلین شوق زده خواهد شد. علاوه بر این، اگر گرین گابلین در این فیلم وجود یابد، ددپول حتماً فکر می‌کند که نفر بعدی ماجرا مرد عنکبوتی خواهد می بود، که فضا را برای ساخت جوک‌های مرتبط و حرکات کمدی کاملاً باز می‌گذارد. علاوه بر این، مطمئناً به افزایش طرفداران پشتیبانی خواهد کرد.

۸. Morbius

۱۰ شخصیت شرور که طرفداران دوست دارند در ددپول و ولورین ببینند

 افراد مقداری به ورژن کمیک مایکل موربیوس اهمیت خواهند داد. این شخصیت ستاره‌ فیلمی بدنام، ساخته شده توسط سونی می بود. سونی تلاش داشت از شخصیت‌های داستان مرد عنکبوتی منفعت گیری کند تا با ترکیب آن‌ها، یک جهان سینمایی مخصوص به خود را خلق کند. هم هوادارن و هم منتقدین هنگامی که فیلم اراعه شد، به شدت از موربیوس انتقاد داشتند و بدشان آمد. همین علتشده تا موربیوس دارای شهرت زیاد و منفی باشد که به گمان زیادً چیز بدی نیست!

ادامه مطلب
نقطه آخر کی روش در آسیا

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

با این‌که زیاد سخت است عوامل فیلم ددپول و ولورین موفق شوند تا جرد لتو را برای بازی در نقش موربیوس راضی کنند (هر چند غیرممکن نیست)، اگر از یک ورژن مولتیورسی او منفعت گیری شود تا همان فیلم بدنام خود را مسخره کند، زیاد عالی خواهد شد. به هر حال، بهترین جا برای همچین جوک‌های بی‌پرده‌ای قطعاً فیلمی از ددپول خواهد می بود.

۷. Kang The Conqueror

۱۰ شخصیت شرور که طرفداران دوست دارند در ددپول و ولورین ببینند

کانگ فاتح، قرار می بود شرور مهم بعدی مارول باشد، اما جرایم بازیگر نقش او یعنی جاناتان میجرز، پایانی بر این خط داستانی گذاشت. کانگ در برزخ جهان مارول است، آخرین وجود او مربوط به فصل دوم لوکی می‌باشد که خود را به جای ویکتور تایملی جا زده می بود. از تریلرهای ددپول و ولورین اشکار است که داستان فیلم در زمان Time Variance Authority (سازمان نظارت بر مغایرات وقتی) اتفاق می‌افتد، که ورژن «آن‌ که باقی می‌ماند» از کانگ خلق شد تا از ورژن‌های چندجهانیِ خودش جلوگیری کند. جایی بهتر از فیلم ولورین و ددپول برای معارفه جدیدی از کانگ وجود ندارد.

وقتی، کانگ مطرح مهم جهان سینمایی مارول برای فاز ۵ می بود، اما همان گونه که حرف های شد مشکلات بازیگرش از ادامه این برنامه جلوگیری کرد. با این حال کانگ قسمت زیاد مهمی از تاریخ جهان مارول در کمیک‌بوک‌ها است و زیاد شگفت خواهد می بود که دیگر او را در فیلم‌های پیش رو نبینیم. در ددپول و ولورین به راحتی ورژن جدیدی از کانگ می‌تواند معارفه شود تا با رشد شخصیتش بعدها هم از او در فیلم‌های دیگر منفعت گیری شود.

۶. Cyber

۱۰ شخصیت شرور که طرفداران دوست دارند در ددپول و ولورین ببینند

کاساندرا نووا شرور مهم فیلم ددپول و ولورین است، با این‌که او حداقل در کمیک‌ها زیاد قوت بیشتری از ددپول و ولورین دارد. قوت‌های تله‌پاتی نووا با نیروهای چارلز خاویر، برادر دوقلویش قابل رقابت است. او می‌تواند ژنوم‌های خود و دیگران را کنترل کند یا ماده را در سطح مولکولی تحول دهد. شرورهایی که در حد نووا قوی می باشند، طبق معمولً پادوها و مزدورانی دارند تا قهرمان‌های داستان با آن‌ها نبرد کنند. در دنیای ولورین شرورهای بسیاری وجود دارند که می‌توانند در این دسته قرار بگیرند، اما هیچکدام بهتر از سایبر نخواهند می بود.

ادامه مطلب
استارتاپ ویکند حوزه سلامت در کردستان برگزار می‌بشود - تاشکن

سایبر می‌تواند دشمنی عالی برای ولورین و ددپول باشد. او مبارز زیاد خوبی است که کار کردن با قوت‌های تله‌پاتی را فرا گرفته تا با منفعت گیری از آن‌ها ذهن رقبایش را مه‌آلود کند. چنگال‌های او و قوت زیادش و این چنین قوت شفادهی او، از او رقیب قوی و درخوری می‌سازد. علاوه بر این‌ها، دیدن این‌که سایبر ذهن ددپول را مملو از توهمات ‌کند، حتماً صحنه‌های جالبی را رقم خواهد زد.

۵. Thanos

۱۰ شخصیت شرور که طرفداران دوست دارند در ددپول و ولورین ببینند

تانوس بزرگترین شرور در کل تاریخ دنیای سینمایی مارول است. اولین وجود او در جهان مارول، در فیلم اونجرز و صحنه‌ی بین-تیتراژ پایانی فیلم می بود. بعد از آن، او به شدت به هیولای مهم جهان مارول تبدیل شد. در فیلم‌های Avengers: Infinity War و Endgame ما ناظر روایت مبارزه‌ی قهرمانان با او بودیم، که در نهایت دو نسخه‌ی متفاوت از او (برای سفر در زمان) در انتهای فیلم Endgame کشته می‌شود. از آن به سپس اشاراتی به برگشت تانوس در جهان مارول شده است و فیلم ددپول و ولورین می‌تواند بهترین مکان برای نمایش مجدد او باشد.

هواداران مارول، چه کمیک‌بوک‌ها را خوانده باشند چه فقط فیلم‌ها را دیده باشند، در هر صورت عاشق تانوس می باشند. برگرداندن او در این لحظه، احتمالا تصمیمی اورژانسی به نظر برسد تا اگر چیزها آن‌طور که باید به خوبی پیش نرفتند، بشود از او منفعت گیری کرد. برگرداندن او در فیلم ددپول و ولورین به خوبی جواب خواهد داد چون به همان اندازه‌ی هواداران، ددپول هم از دیدن او جا خواهد خورد.

۴. Magneto

۱۰ شخصیت شرور که طرفداران دوست دارند در ددپول و ولورین ببینند

مگنتو بزرگترین دشمن مردان ایکس است، اما او و ولورین دشمنی خاص و اختصاصی‌ای با هم دارند. ولورین مدام به شکلی جدی تصمیم کشتن مگنتو را داشت و این چیزی نیست که مگنتو فراموشش کند. مگنتو چنگال‌های ولورین را از اسکلت‌های او جدا کرد و با این‌که او در طول زمان به رستگاری رسید، اما ولورین هیچ‌گاه او را نبخشید و به او مطمعن ندارد. در فیلم‌های مردان ایکس، ولورین و مگنتو با این‌که در همکاری با یکدیگر کار می‌کنند، رابطه‌ی دوستانه‌ای بینشان برقرار نیست. ورژن Fox از مگنتو در بین هواداران زیاد محبوب است، برای همین رونمایی از او در فیلم ددپول و ولورین برای همه ایده‌آل خواهد می بود.

ادامه مطلب
تاثیر ید رادیواکتیو یا جراحی روی درمان پرکاری تیروئید

بهترین مورد مربوط به وجود مگنتو در فیلم ددپول و ولورین، امکان به نمایش کشیدن هر دو نسخه از او (به علت سفر در زمان یا سفر در جهان‌های گوناگون) خواهد می بود. مگنتو این چنین در بین محبو‌ب‌ترین شخصیت‌های فیلم‌های X-Men ساخته‌ی کمپانی Fox جایی اشکار دارد، به همین علت این فیلم مکان با لیاقت‌ای برای وجود مجدد‌ی او خواهد می بود.

۳. Apocalypse

۱۰ شخصیت شرور که طرفداران دوست دارند در ددپول و ولورین ببینند

اپوکالیپس یکی از سه ابرشرور بزرگ جهان مردان ایکس در کمیک‌بوک‌ها است. او می‌تواند شرورهای دیگر را به گفتن چهار سوار خود انتخاب کند و به همراه آن‌ها به دشمنان خود دعوا کند. اپوکالیپس زمین را در چندین بازه‌ وقتی متناوب فتح کرده است. او اخیراً در کمیک‌ها به میزانی از رستگاری رسیده و هواداران چیزهایی در رابطه او فهمید شدند که تا قبل از آن فکر آن‌ها هم غیرممکن می بود. او حتی در فیلمی از مردان اکیس وجود یافت، که یقیناً نتیجه‌اش چندان دلنشین نبوده است.

وجود آپوکالیپس در فیلم، به جنبه‌های کمدی فیلم می‌افزاید، حتی اگر نقش او بر مسئولیت‌ی اسکار آیزاک باشد. ددپول بالاخره برای فیلم X-Men: Apocalypse او را مسخره خواهد کرد و دست خواهد انداخت که به گمان زیادً صحنه‌های جذابی به این خاطر رقم بخورد. هر چند اگر آپوکالیپس در فیلم وجود یابد، نقش مقداری خواهد داشت. با این‌حال وجود او سوپرایز بزرگی برای همه خواهد می بود.

۲. Mister Sinister

۱۰ شخصیت شرور که طرفداران دوست دارند در ددپول و ولورین ببینند

به مستر سینیستر برای اولین بار در صحنه‌های بعد از تیتراژ پایانی فیلم The Wolverine اشاره شد، اما وجود او هیچ‌زمان به فیلم‌های تازه کشیده نشد، چون فاکس تصمیم گرفت با فیلم X-Men: Days of Future Past سمت و سوی قصه را کاملاً به جهت فرد دیگر ببرد. مستر سینیستر شرور مهمی در دنیای X-Men است. ارج و اعتبار او در سال‌های تازه هم در کمیک‌بوک‌ها و هم در مدیاهای دیگر نظیر انیمشین X-Men ’۹۷ بالاتر و بالاتر رفته و اکنون زمان خوبی است که حضوری در پرده‌های سینما داشته باشد.

ادامه مطلب
فردوس کاویانی درگذشت- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

دهه‌ها است که هواداران X-Men خواهان وجود مستر سینیستر روی پرده‌های سینما می باشند، بعد مکانی بهتر برای وجود او در فیلم ددپول و ولورین نمی‌توان یافت. اگر مستر سینیستر در فیلم شخصیت شوخ‌طبعی داشته باشد، به خوبی می‌تواند صحنه‌های دلنشین و جذابی با ددپول رقم بزند.

۱. Sabretooth

۱۰ شخصیت شرور که طرفداران دوست دارند در ددپول و ولورین ببینند

طرفداران هنگامی به Wolverine: Sabretooth فکر می‌کنند، فقط یک شرور به ذهن‌شان می‌آید. ویکتور کرید! او دقیقاً متضاد همه چیزهایی است که شخصیت ولورین را می‌سازد. رابطه‌ی ولورین و دندان‌خنجری، رابطه‌ای سرتاسر پر از خون‌ریزی و نفرت بوده است. تاریخچه‌ی رابطه‌ی ولورین و دندان‌خنجری به دهه‌ها قبل برمی‌گردد. آن‌ها هر کدام به گفتن مأمور مخفی کار می‌کردند، اما از آن بعد در روبه رو هم جنگیدند و تنها هدفشان کشتن یکدیگر بوده است.

دو بازیگر متفاوت نقش دندان‌خنجری را در فیلم‌ها بازی کردند. اولین نقش را کشتی‌گیر اسبق تایلر مین در فیلم‌های دهه‌ی ۲۰۰۰ مردان ایکس و نقش بعدی را لیو شرایبر در فیلم ابرقهرمانی X-Men Origins: Wolverine بازی کرد. هرچند این فیلم از طرف هواداران مورد انتقاد بسیاری قرار گرفت، اما همه انها متفق‌القول نظر دارند که شرایبر بازی زیاد خوبی را در نقش دندان‌خنجری ایفا کرده است، بعد برگشت مجدد‌ی او زیاد‌ها را به شوق خواهد آورد. دندان‌خنجری و ولورین هر دو در آن فیلم با ددپول مبارزه کردند، که این نوشته می‌تواند علت فرد دیگر برای وجود او در فیلم ددپول و ولورین باشد.

جمع بندی


فیلم ددپول و ولورین، به گمان زیادً بزرگ‌ترین پروژه‌ی استودیوهای مارول در سال جاری باشد و از همین الان اشکار است که قرار است سر و صدای بسیاری حوالی آن بوجود بیاید؛ فارغ از آن که نتیجه‌ی نهایی چه خواهد شد، طرفداران زیاد شوق‌زده می باشند. یکی از مسائلی که مارول حوالی آن سکوت اختیار کرده، شخصیت منفی مهم این فیلم است. در طول مقاله‌ای که خواندید تلاش کردیم نگاهی داشته باشیم به ده شخصیتی که می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای قرار گرفتن در روبه رو ددپول و ولورین باشند. به هر حال، بهتر است تا وقتی که مارول پرده از این ماجرا برمی‌دارد، صبور باشیم.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع