این رئال مادرید بهترین تیمی است که هدایت کرده‌ام

این رئال مادرید بهترین تیمی است که هدایت کرده‌ام_تاشکن


به گزارش تاشکن



آنچلوتی:

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا زیاد خوشحال است و کارکرد تیمش در دیدار برابر بایرن مونیخ را ستود.

ادامه مطلب
برای ناکامی‌دادن پادشاه لیگ قهرمانان اروپا به انرژی هوادارانمان نیاز داریم_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


رئال در دیدار برگشت نیمه نهایی توانست با نتیجه دو بر یک بایرن مونیخ را ناکامی دهد تا حریف دورتموند در بازی فینال شود.

به نوشته آس، کارلو آنچلوتی در نشست خبری سپس از بازی او گفت: یک بار دیگر به فینال صعود کردیم. این اتفاق برای رئال زیاد رخ می‌دهد. هواداران تیم را به روبه جلو تشویق کردند و در این ورزشگاه قشنگ و بزرگ جشن صعود گرفتیم. بازیکنان رئال تسلیم نمی‌شوند و به سادگی بگویم که شب جادویی فرد دیگر را توانایی کردیم.

او در ادامه گفت: در این دیدار سخت عقب افتادیم اما تمرکز خود را از دست ندادیم و توانستیم در دقایق پایانی به بازی برگردیم و گل پیروزی را هم به ثمر رسانیم. بازیکنان رئال فصلی را توانایی می‌کنند که هیچ فردی انتظار آن را نداشت. حتی خود من هم پیش بینی نمی‌کردم که تا این اندازه خوب باشیم. کشتی رئال یک ناخدا به اسم فلورنتینو پرس دارد و بقیه خدمه آن می باشند. توانستیم این نسل از بازیکنان رئال را در بهترین حالت قرار دهیم و اکنون در اغاز یک قهرمانی دیگر هستیم. من واقعا مدیون این بازیکنان هستیم که نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. ما بازی زیاد خوبی را به نمایش گذاشتیم. به نظرم این بهترین تیمی است که هدایت آن را برعهده داشته‌ام.

ادامه مطلب
دورتموند با سه‌ گل مغلوب ماینتس شد_تاشکن

آنچلوتی درمورد درخشش خوسلو که به گفتن بازیکن جانشین داخل زمین شد و دو گل به ثمر رساند، او گفت: خوسلو مثال زیبایی از این تیم باشکوه است. این بازیکن به خوبی حالت و تفکر رئال را نشان داد. او در فصل جاری زیاد بازی نکرده است اما زیاد سودمند بوده است. او هیچ زمان نومید نمی‌شود و مدام با مطمعن به نفس بالا آماده است تا به تیم پشتیبانی کند. ما در فصل جاری مشکلات بسیاری داشته‌ایم. بازیکنان مصدوم تیم زیاد بودند. برای مدتی وینیسیوس و بلینگام و چندین بازیکن فرد دیگر خود را نداشتیم اما نومید نشدیم و مدام در بهترین حالت قرار داشتیم. باید از نقش پر رنگ هواداران هم سخن به بین آورم که مدام در کنار تیم بوده‌اند و در این بازی هم به خوبی به ما پشتیبانی کردند. رئال هیچ زمان تسلیم نمی‌شود.

ادامه مطلب
دعوا بر سر طارمی بالا گرفت

سرمربی رئال در آخر درمورد اعتراض توماس توخل به قضاوت او گفت: صحنه پایانی کاملا روشن می بود. داور در سطح بالایی می بود. ما هم به صحنه لغو گل ناچو اعتراض داشتیم. 




آیا این خبر سودمند می بود؟






دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

ادامه مطلب
بسته خبری صدا و سیما| پخش دو سریال نوستالژی از تلویزیون/عبور پویش «حریفت منم» از مرز 6 میلیون حمایت

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع