اگر در مصرف برق صرفه جویی کنید، خودرو جایزه می گیرید!

اگر در مصرف برق صرفه جویی کنید، ماشین جایزه می گیرید!_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش برنا؛ مدیرعامل شرکت توانیر او گفت: مشترکان برق با افت هر کیلووات مصرف نسبت به سال قبل امتیاز و شانس بیشتری برای قرعه کشی ماشین خواهند داشت.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: مشترکان با قرائت کنتورهای خود می‌توانند افت مصرف خود را مدیریت کنند و برای شرکت در قرعه کشی جوایزی که امسال برای مشترکان خوش مصرف در نظر گرفته شده، امتیاز دریافت کنند. مشترکان با مجموع امتیازاتی که جمع می‌کنند شانس شرکت در قرعه کشی ماشین که شامل ۶۰۰ دستگاه است را اشکار می‌کنند.

وی فرمود: این قرعه کشی‌ها که از اغاز مطرح پاداش مدیریت مصرف اغاز می‌شود تا شهریور ادامه دارد و به طور ماهانه انجام می‌شود. مشترکان برق به اندازه امتیازی که با افت مصرف کسب می‌کنند، شانس بیشتری در قرعه کشی خواهند داشت. جوایز دیگر هم شامل لوازم خانگی و موارد دیگر است.

ادامه مطلب
عکس العمل داریوش ارجمند به کم ‎لطفی ها درمورد پروانه معصومی/ نام او به گفتن یک هنرمند واقعی برای همیشه در تاریخ ماند + فیلم

رجبی مشهدی در تشریح چگونگی کسب امتیاز توسط مشترکان او گفت: نحوه تخصیص امتیازات نیز به این شکل است که مشترکان به ازای هر کیلوواتی که مصرف خود را افت خواهند داد، یک امتیاز دریافت می‌کنند و معیار افت مصرف نیز، مصرف شبیه آنها در سال قبل است.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
جزئیات اهدای اعضای بیمار مرگ کامل در ایران - تاشکن

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع