خوش آمدید

خدمات سئو سایت

والیبالیست‌های ایران دومین دیدار روبه رو برزیل را هم واگذار کردند_تاشکن


به گزارش تاشکن

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود برابر برزیل، مغلوب این تیم شد. دو تیم روز شنبه سومین و آخرین بازی تدارکاتی خود را برگزار خواهند کرد.

ادامه مطلب
مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد و به اردوی تیم ملحق شود_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


 ، ملی‌پوشان والیبال ایران که اردوی چندروزه خود را پیش از اغاز لیگ ملت‌ها در کمپ فدراسیون والیبال برزیل اغاز کرده‌اند، به زمان محلی در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف برزیل رفتند.

ایران در ست اول با ترکیب میلاد عبادی‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، جواد کریمی، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، امین اسماعیل‌نژاد و محمدرضا حضرت‌پور به میدان رفت و در آن سمت برزیل با ترکیب لوکاس ساتکمپ، فلاویو، فرناندو، تالس، دارلان سوزا، لوکارلی، و لئال روبه رو ایران قرار گرفت. در این ست دو تیم کار را برابر اغاز کردند، اما در ادامه برزیل کارکرد بهتری داشت و نهایتاً با نتیجه ٢۵ بر ٢١ به برتری رسید.

در ست دوم تغییراتی در ترکیب ایران حاصل شد و بازیکنانی نظیر امیرحسین اسفندیار و محمد بربست به زمین آمدند، اما در نهایت این برزیل می بود که با نتیجه قاطع ٢۵ بر ١٢ به برتری رسید.

ادامه مطلب
مجمع فدراسیون والیبال برگزار نشده به تعویق افتاد!

در ست سوم نیز تحول و تحولاتی در ترکیب دو تیم رقم خورد که پائز متین احمدی و مبین نصری را به میدان فرستاد و از سمت روبه رو هم رزنده ترکیب برزیل را دستخوش تغییرات بسیاری کرد. در این ست کار از ابتدا نزدیک پیش رفت و در آخر این ایران می بود که با نتیجه ٢٧ بر ٢۵ به برتری دست یافت.

در ست چهارم نیز پائز تغییراتی در ترکیب تشکیل کرد و از آرمان صالحی و محمدطاهر وادی را بازی گرفت. با این حال، برزیلی‌ها در اواخر ست کارکرد بهتری داشتند و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند.

همانند بازی قبلی با توافق دو سرمربی ست پنجم نیز برگزار شد. در این ست برزیل از ابتدا نمایش بهتری از خود اراعه داد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد تا همچون مسابقه قبلی چهار ست به سود میزبان شده باشد و یک ست را هم شاگردان پائز ببرند.

ادامه مطلب
تله چینی مدیران ماشین برای بازار

تیم ملی والیبال ایران شنبه در سومین و آخرین دیدار تدارکاتی خود به مصاف برزیل خواهد رفت و سپس کمپ فدراسیون والیبال این سرزمین را به مقصد هتل محل برگزاری مسابقات لیگ ملت‌ها ترک خواهد کرد.




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع