خوش آمدید

باتری خودروهای برقی

تشکیل باتری خودروهای برقی در اروپا، علتکاهش انتشار کردن گازهای گلخانه‌ای می‌شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

یک گزارش تازه مشخص می کند که تشکیل باتری خودروهای برقی در اروپا به جای چین، علتکاهش انتشار کردن گازهای گلخانه‌ای می‌شود. گزارش تحقیقاتی Transport & Environment در حالی انتشار شده است که مدام چینی‌ها خود را به گفتن تولیدکننده اقتصادی کالاهای صنعتی معارفه می‌کنند. علت این مساله، منفعت گیری از برق تجدیدپذیر در صنایع تولیدی اروپایی است. تشکیل باتری خودروهای برقی در اتحادیه اروپا، مقدار انتشار کردن گازهای گلخانه‌ای را تا ۳۷ درصد افت می‌دهد.

باتری‌ خودروهای برقی، منبع بزرگی از کربن به حساب می‌آید. همین مساله علتشده است تا خودروهای الکتریکی در مرحله تشکیل، آلایندگی بیشتری نسبت به خودروهای درون‌سوز داشته باشند. اکنون اروپایی‌ها فهمید شده‌اند که تشکیل این باتری‌ها در کشورهای خودشان، محیط زیست را کمتر آلوده می‌کند. خودروسازان به علت هزینه پایین‌تر نیروی کار در چین، علاقه دارند تا تشکیل برخی تکه‌های خودروهایشان را به صنایع چینی واگذار کنند.

ادامه مطلب
وعده نامعلوم واردات خودروهای برقی، تنها 600 دستگاه داخل شدند

افت آلایندگی تشکیل باتری خودروهای برقی در اروپا تا ۶۲ درصد

تجزیه و تحلیل تازه انجام شده توسط Transport & Environment مشخص می کند با انتقال تشکیل باتری به اروپا، خودروسازان می توانند آلایندگی مرتبط با تشکیل باتری را تا ۳۷ درصد افت دهند. اگر دستگاه‌های ذخیره‌سازی نیروی الکتریکی با انرژی تجدیدپذیر ساخته شوند، خروجی کربن‌دی اکسید تا ۶۲ درصد افت خواهد یافت.

مقدار آلایندگی ناشی از تشکیل باتری خودروهای برقی در چین و اروپا

«جولیا پولیسکانووا» مدیر ارشد زنجیره‌های تامین تحرک الکترونیکی T&E او گفت: «رهبران اروپایی برای منفعت‌مندی از مزایای آب و هوایی و صنعتی خود به تمرکز و تفکر مشترک نیاز دارند.کشورهای اروپایی باید مشوق‌های بیشتری را برای ترویج اندوخته‌گذاری در کارخانه‌های اروپایی در نظر بگیرند.» به حرف های پولیسکانووا، ۵۳ درصد از کارخانه‌های تشکیل باتری اروپا در معرض خطر تعطیلی کامل یا افت شدید ظرفیت تشکیل قرار دارند. برای جلوگیری از این اتفاق، دولت‌ها باید از کارخانه‌های تشکیل باتری اروپا حمایتمالی کنند.

ادامه مطلب
شورای رقابت قیمت خودروهای برقی را تعیین نمی‌کند
آخرین مطالب

هم‌اکنون رقابتی بین چین، اروپا و ایالات متحده در عرصه تشکیل باتری خودروهای برقی و این چنین تامین منبع های آن‌ها صورت گرفته است. شرکت‌های اروپایی از اتحادیه اروپا خواسته‌اند تا ابهامات در عرصه توقف تشکیل خودروهای درون‌سوز را آخر دهد و اهداف گسترش خودروهای برقی را به طور شفاف گفتن نماید. اراعه اهداف شفاف از سوی اتحادیه اروپا، علتاطمینان خاطر اندوخته‌گذاران در این قاره خواهد شد. در غیر این‌صورت، اندوخته‌گذاران ترجیح خواهند داد تا به مناطق دیگر نظیر ایالات متحده یا چین مهاجرت کنند.

ادامه مطلب
شاتل فضایی آتلانتیس در مأموریت اس‌تی‌اس- ۱۰۶ به فضا پرتاب شد

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع