پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

خط قرمز سازمان غذا و دارو در محصولات غذایی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو خبرداد: این روغن‌ها در مرداد ۱۴۰۰ داخل سرزمین شده و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نسبت به نمونه برداری و آنالیز آن عمل نموده است.

از مجموع ۹۱ هزار تن روغن وارده در مرداد ۱۴۰۰، ۴۷ هزار تن آن قبول و ۴۴ هزار تن از نظر باقیمانده سموم و آلاینده‌ها به قبول نرسید.

بنابر اظهار روابط عمومی سازمان غذا و دارو، محموله ۴۴ هزار تنی طی نمونه برداری و آزمایش از نظر باقی مانده سموم دفع آفات نباتی نامنطبق بوده و به صاحب کالا و معاونت غذا و داروی هرمزگان عدم ترخیص و لزوم مرجوع نمودن آن ابلاغ شد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: آزمایشات انجام شده از محموله روغن‌های آفتابگردان هم در آزمایشگاه‌های معاونت غذا و داروی هرمزگان و هم در آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو به گفتن معتبرترین آزمایشگاه سرزمین در حوزه غذا انجام شده است؛ به این علت محموله ۴۴ هزار تنی از نظر سازمان غذا و دارو امکان ترخیص نداشت و این نوشته به مراجع ذیربط اظهار و عمل های معمول در این خصوص اعمال گردید

ادامه مطلب
استقلال صدرنشین لیگ برتر شد
آخرین مطالب

روابط عمومی سازمان غذا و دارو این چنین با اصرار بر این که این سازمان همه فرآورده‌های غذایی اعم از مواد اولیه و محصول نهایی وارداتی را در آزمایشگاه‌های معاونت‌های غذا و دارو با حساسیت بالا مورد بازدید قرار می‌دهد، اذعان داشت: خط قرمز سازمان غذا و دارو سلامت مردم است و در این حوزه عمل های تخصصی و فنی ملزوم صورت می‌پذیرد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
سرویس تپسی VIP آمد؛ سفرهای لوکس چند صد هزارتومانی با سمند، کمری و سوناتا

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع