GT Neo 6 ریلمی

پرچمدار بعدی ریلمی توسط یک هوش مصنوعی معارفه می‌شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

ریلمی درنظر دارد برای معارفه پرچمدار بعدی خود، یعنی «GT Neo 6»، از روشی تازه منفعت گیری کند که تا اکنون هیچ شرکتی به فکر آن نیفتاده است؛ این کمپانی در نظر دارد در تاریخ ۹ مه (۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) از یک انسان دیجیتالی برپایه هوش مصنوعی برای معارفه جی‌تی نئو ۶ منفعت گیری کند.

به گزارش حساب رسمی ریلمی در شبکه اجتماعی ویبو، این کمپانی چینی اولین برندی خواهد می بود که کنفرانس معارفه گوشی خود را با یک انسان دیجیتالی هوش مصنوعی را برگزار می‌کند. ریلمی در نظر دارد ابتدا گوشی ریلمی GT Neo 6 را در چین اراعه کند؛ سپس از آن به گمان زیادً این پرچمدار را روانه بازارهای جهانی خواهد کرد. تا این مدت از قیمت احتمالی این گوشی خبری در دسترس نیست. به این علت برای خبر از این نوشته، باید تا زمان برگزاری این اتفاقات، چشم به راه بمانیم. علاوه‌براین، اسم رمز این گوشی «hurricane» است.

ادامه مطلب
اولین نتایج فضاپیمای سوهو انتشار شد_تاشکن

مشخصات احتمالی گوشی GT Neo 6 ریلمی

گزارشاتی درمورد برخی از مشخصات GT Neo 6 وجود دارد. این گوشی به پردازنده قوی اسنپدراگون ۸s نسل ۳ تجهیزخواهد شد، اما تا این مدت خبری از مقدار حافظه ذخیره‌سازی آن در دسترس نیست.

خوشبختانه، خرده‌فروشی چینی JD.mall قبل از معارفه رسمی، جزئیات بیشتری در رابطه Realme GT Neo 6 آشکار کرده است. به‌گفتن مثال، به گمان زیادً این دستگاه با یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی اراعه می‌شود که از شارژ سیمی ۱۲۰ وات حمایتمی‌کند. در عرصه دوربین‌ها، این دستگاه در قاب پشتی تجهیزبه سیستم دوربین دوگانه است که دوربین مهم به گمان زیادً ۵۰ مگاپیکسلی خواهد می بود. این چنین GT Neo 6 دارای استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب خواهد می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ریلمی 12 با دوربین 108 مگاپیکسلی معارفه شد + مشخصات و قیمت

ریلمی قبلاً قبول کرده است که این گوشی در رنگ بنفش در دسترس خواهد می بود، اما امکان پذیر گزینه‌های رنگ‌بندی فرد دیگر در زمان اراعه وجود داشته باشد. باید چشم به راه ماند و دید که این گوشی چه قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فرد دیگر خواهد داشت.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع