خدمات سئو سایت

مکرون باز هم برای انتقال امباپه به مادرید دست به کار شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

رئیس جمهور فرانسه بار دیگر در انتقال احتمالی ستاره باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید مداخله کرد!


به گزارش

ادامه مطلب
دعوا بر سر طارمی بالا گرفت

خبرگزاری موج


​، امانوئل مکرون، رئیس جمهور  فرانسه در پیامی آشکار درمورد آینده کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پی‌اس‌جی که قراردادش با این تیم به‌زودی به پایان می‌رسد و به گمان زیاد راهی رئال مادرید خواهد شد، از تیم اسپانیایی خواست تا به این بازیکن اجازه دهد تا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس تیم المپیک فرانسه را همراهی کند.

مکرون در او مباحثه با لاتریبیون دیمانش، او گفت: واقعا امیدوارم همه باشگاه‌های اروپایی بازیکنان‌ خود را در اختیار تیم‌ ملی‌ قرار دهند. همانطور که باشگاه‌های فرانسوی این چنین کاری کرده‌اند؛ این روحیه المپیک است.

او گفت: هفته قبل با پدر امباپه سخن زدم و از او درمورد تمایل امباپه سوال کردم و او او گفت که شخصا دوست دارد در المپیک وجود داشته باشد.

امباپه به‌تازگی حرف های که «نظرم تحول نکرده اما حقیقت این است که به المپیک فکر نمی‌کنم. به زمان حال فکر می‌کنم و زمان حال برای من، یعنی پی‌اس‌جی»!

ادامه مطلب
برای ناکامی‌دادن پادشاه لیگ قهرمانان اروپا به انرژی هوادارانمان نیاز داریم_تاشکن

بر پایه گزارش‌ها امباپه و رئال پشت درهای بسته توافقی را امضا کرده‌اند که بر پایه آن مرد فرانسوی از اول جولای بازیکن تازه کهکشانی‌ها خواهد می بود.

امباپه در او مباحثه با نیویورک‌تایمز حرف های می بود: «هیچ زمان فکر نمی‌کردم که قرار است با رئیس جمهور(مکرون) درمورد آینده‌ام سخن بگویید کنم. اتفاق شگفت و غافلگیرکننده‌ای است. او او گفت که «دوست دارم در پاریس بمانی چون ماندنت برای سرزمین زیاد مهم است»؛ شنیدن این چنین حرفی از رئیس جمهور، واقعا مورد قیمت است.

یقیناً، رئال مادرید انگار موضع خود را درمورد این نوشته روشن و اظهار کرده است که به امباپه اجازه وجود در المپیک پاریس را نخواهد داد.




آیا این خبر سودمند می بود؟


ادامه مطلب
ستاره انگلیسی رئال مادرید دوست دارد همبازی ام باپه باشد



دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع