«مهمانی» ایرج طهماسب در تلویزیون ادامه خواهد داشت

«مهمانی» ساخته می شود سپس از عید نوروز!_تاشکن

[ad_1]
به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، برنامه «مهمانی» ایرج طهماسب سپس از وجود در شبکه نمایش‌خانگی، نوروز سال 1403 به تلویزیون آمد. سخن و حدیث‌هایی نقل شد که این برنامه دیگر ادامه نخواهد داشت که مدیر شبکه نسیم خبرداد که این برنامه ادامه دارد و در حال مذاکر‌ه‌اند و او گفت و گو‌های مالی آن پیش می‌رود.

اما لحظاتی پیش، ایرج طهماسب یک پست اینستاگرامی انتشار کرد و در آن نوشت: «همکاران و دوستانم امسال مهمانی نداریم، به پروژه‌های دیگرتان بپردازید. ارادتمندم». 

زیاد سریع این پستِ نویسنده و کارگردان برنامه با گمانه‌زنی‌هایی هم همراه شد؛ گروهی منتفی شدنِ این برنامه برای پخش در نوروز را سرزبان‌ها انداختند و گروهی دیگر به آخر رسیدنِ وجودِ این برنامه در شبکه نسیم را. 

اما پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از تلویزیون حکایت از آن دارد توافقات خوبی از طرف سازمان صداوسیما با تیم تشکیل فصل دوم «مهمانی» انجام شده گویا به دلایل وقتی و یا این که عوامل برنامه سر پروژه‌های دیگر بودند به سپس از «نوروز» موکول شده است. 

مسئله دیگر دست نخورده بودن دکور «مهمانی» است که ما را چشم به راهِ ساخت مجدد آن نگه می‌دارد. 

سری تازه «مهمانی» ایرج طهماسب با صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، محمد شعبان‌پور، نازنین شعبانی و امیر ادیب و با وجود بچه، پشه، مگسی، قیمه و… نوروز 1403 می بود که برای پخش از تلویزیون به شبکه نسیم رسید.

اکنون باید دید ایرج طهماسب و همکارانش «مهمانی» تازه را چه وقتی به آنتن تلویزیون خواهند رساند؟

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع