خوش آمدید

سپاهان در اصفهان ملوانان را غرق کردند

سپاهان در اصفهان ملوانان را غرق کردند_تاشکن


به گزارش تاشکن

با دقت به این که قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی می‌تواند سهمیه پلی‌ آف لیگ نخبگان آسیا را کسب کند، هر دو تیم انگیزه بالایی برای برتری در این دیدار با دقت به حذف سرخابی‌ها پایتخت داشتند. ملوان با برتری ۲ بر یک روبه رو سایپا در زمان‌های اضافه و سپاهان نیز با همین نتیجه در زمان‌های اضافی روبه رو استقلال ملاثانی پا به این مرحله از جام حذفی گذاشته می بود.

یکی از مسئله‌های دلنشین این دیدار ترکیب اولیه سپاهان می بود که ژوزه مورایس در یک تصمیم شگفت نیما میرزازاد را در ترکیب مهم جانشین مطلب نیازمند کرد. او این چنین رضا اسدی و رضا شکاری را نیز در این دیدار نیمکت نشین کرد.

تک گل حساس این دیدار را فرشاد احمدزاده در دقیقه ۳۹ به ثمر رساند. ارسال امید نورافکن پشت مدافعین ملوان بر روی تیرک دوم به احمدزاده رسید و ضربه سر شیرجه‌ای این بازیکن با نادرست شگفت افشار صداقت تبدیل به گل صعود طلایی‌پوشان شد.

ادامه مطلب
بهترین گوشی های شیائومی در هر بازه قیمتی

تیم فوتبال سپاهان با این نتیجه موفق شد به مرحله نیمه نهایی صعود کند و باید در این مرحله روبه رو گل گهر سیرجان قرار بگیرد. گل گهر موفق شد با برتری پرگل و شگفت ۵ بر صفر روبه رو هوادار به این مرحله صعود کند.

تیم قضاوت: امیرسامان سلطانی،علیرضا مرادی، هادی طوسی و عباس راکی / ناظر: یداله جهانبازی

ترکیب ابتدایی سپاهان اصفهان:

نیما میرزازاد، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، برایان دابو، سیدمحمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، کاوه رضایی، آریا یوسفی، امید نورافکن و شهریار مغانلو.

ادامه مطلب
۴ فینالیست‌ جام حذفی اشکار شدند/ سپاهان امیدوار به بردن جام_تاشکن

سرمربی: ژوزه مورایس

 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ترکیب ابتدایی ملوان:

افشار صداقت، میلاد باقری، رضا جعفری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پویا پورعلی، مهران احمدی، میلاد سرلک و محمدرضا سلیمانی.

سرمربی: مهدی تارتار

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع