خوش آمدید

ساخت فیلم و سریال درباره حماسه ناوگان 86

ساخت فیلم و سریال درمورد حماسه ناوگان ۸۶_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه گرامیداشت سالگرد اقتدار ناوگروه ۸۶ از ساخت فیلم سینمایی درمورد این روز تاریخی خبر دارد.

او پافشاری کرد: بنیاد سینمایی فارابی این روزها در حال نگارش فیلمنامه‌ای می باشند تا فیلم سینمایی در خصوص این ماجرا و تاریخ‌سازی بزرگ ساخته شود.

اسماعیلی به ثبت روز ۲۷ اردیبهشت به نام روز اقتدار نیروی دریایی ارتش، افزود: احتمالا در کنار کارها و فعالیت‌های بزرگ فرهنگی و هنری، ثبت ۲۷ اردیبهشت در شورای فرهنگ عمومی سرزمین اتفاق بزرگی باشد.

وی از همه قسمت‌های فرهنگی و هنری خواست برای ثبت و نشر بهتر اتفاقات حرکت غرورآفرین ناوگان ۸۶ نیروی دریایی ارتش به میدان همراه شوند و این قله بزرگ پیروزی را روایت کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اپل پنسل جدید با پورت USB-C معرفی شد + عکس

وحید جلیلی قائم‌مقام صداوسیما نیز در این مراسم خبرداد که فیلمنامه سریال ناوگروه ۸۶ ارتش در مرحله های پایانی است.

او گفت: مهمتر از پوشش خبری کار هنری است که در فرمایشات رهبری مورد اصرار قرار گرفت. از همان روزی که ناوها پهلو گرفت کار پیوست هنری شد با ده‌ها نفر از افسران و خانواده‌هایشان او مباحثه شد. از چند ماه قبل فیلمنامه‌نویسان در حال بازدید‌اند تا خط داستانی این اتفاق را بگیرند که سیناپس و مطرح اولیه سریال نیروی دریایی ارتش و این حرکت بزرگ تابستان امسال آماده خواهد شد.

جلیلی با اشاره به دراماتیزه بودن فیلمنامه سریال ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش، خاطرنشان کرد: با دوستان‌مان در این مسیر به دراماتیزه بودن این حرکت رسیدیم که چه مقدار مانع بر سر راه این دوستان بوده؛ از پیچیدگی‌های مسیر تا توطئه‌های دشمنان و گرفتاری‌های خانوادگی و فتنه‌ای که در سرزمین اتفاق افتاده برای فیلمنامه‌نویسان دلنشین می بود که چه مقدار درام جذابی این حرکت دارد و چه ابعاد باشکوهی دارد. فیلمنامه سریال نیروی دریایی ارتش در مسیر پایانی قرار دارد.

ادامه مطلب
قطر از سد لبنان گذشت

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع