خوش آمدید

تکذیب ادعای محکوم امنیتی درباره عدم پذیرش زندانیان بیمار - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

تکذیب ادعای محکوم امنیتی درمورد عدم پذیرفتن زندانیان بیمار – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار سلامت مهر اخیراً برخی افراد با اهداف خاص، ادعاهایی را درمورد شیوع ساس در بخشی از تکه‌های زندان اوین نقل کرده‌اند.

ادعاهایی که بعد از پیگیری‌ها اشکار شد به علت تحت سختی قرار دادن مسئولان زندان برای تن دادن به خواسته‌های غیر قانونی این افراد بوده است.

به حرف های مسئولان وابسته، بازداشتگاه اوین یکی از پاکیزه‌ترین و منظم‌ترین زندان‌های سطح سرزمین است و از لحاظ بهداشتی در حالت مناسبی قرار دارد. بند ۸ این زندان، دارای خشکشویی و پتوشویی است و پتوهای زندانیان، به‌طور مرتب شسته و ضدعفونی خواهد شد و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

اما بعد از تکذیب رسمی ادعای شیوع ساس در زندان اوین، یکی از زندانی‌های اسبق امنیتی ادعای عجیبی را نقل کرده است که به نظر می‌رسد مطرح آن، یک پروژه رسانه‌ای است که با اهداف خاصی طراحی شده است.

ادامه مطلب
پنج تحول که بازسازی Fantastic Four مارول با آن‌ها بهتر خواهد شد_تاشکن
آخرین مطالب

این محکوم امنیتی اسبق مدعی شده است بیمارستان طالقانی تهران به‌علت آلودگی مددجویان به ساس از پذیرفتن مددجویان زندان اوین خودداری می‌کند.

این فرد این چنین ادعا کرده یک قوطی ساس به گفتن نمونه برای رئیس بهداری اوین فرستاده شده است.

خبرگزاری مهر نوشته را از مسئولان بیمارستان طالقانی پیگیری کرد.

پیشگاهی، معاون درمان بیمارستان طالقانی در عکس العمل به این ادعا که «بیمارستان طالقانی از پذیرفتن بیماران دیالیزی زندان اوین به‌علت آلودگی به ساس خودداری می‌کند» او گفت: همه این اظهارات کذب محض است. هم اکنون ۱۰ زندانی بیمار بستری در بیمارستان داریم که ۳ بیمار از زندان اوین در قسمت دیالیز بستری می باشند.

ادامه مطلب
وجود داوران ایرانی در تورنمنت کافا_تاشکن

وی در رابطه با ادعای نقل شده مبنی براینکه نمونه ساس برای رئیس بهداری اوین فرستاده شده نیز است او گفت: هیچ موردی از این که بیماری از زندان اوین با آلودگی به ساس به بیمارستان مراجعه کرده باشد نداشتیم که بخواهیم مثالای گرفته و ارسال کنیم.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

معاون درمان بیمارستان طالقانی در ادامه گفت: سال‌ها است پذیرای بیماران زندانی از زندان‌های گوناگون به‌اختصاصی اوین هستیم و هرگونه خدمات بهداشتی و درمانی که نیاز داشته باشند را به آنها اراعه می‌دهیم.

وی در جواب به این سوال که در روزهای تازه چه خدماتی به بیماران زندان اوین اراعه شده است، او گفت: من جراح هستم، در روزهای تازه یکی از بیماران زندان اوین عمل فتق کشاله ران داشت که جراحی شد. بیماران دیالیزی و بیماران قلبی عروقی هم داریم. این چنین در قسمت گوارش نیز بیماری داشتیم که مشکوک به خونریزی معده می بود و نیاز به اندوسکوپی داشت که همه انها خدمات کامل را دریافت کردند.

ادامه مطلب
رادیو اقتصاد امروز 16 ساله می شود/ اینجا هم جهاد تبیین اتفاق می افتد و هم مطالبه گری!

پیشگاهی اصرار کرد: ماموریت شرعی، اخلاقی و اجتماعی ما است که بیمار یا هر فردی که نیازمند دریافت خدمات درمانی است را محروم نگذاریم.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع