پیش بینی خرید تضمینی ۲۵۰ هزار تن گندم در استان قزوین 

پیش بینی خرید تضمینی ۲۵۰ هزار تن گندم در استان قزوین _تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ علی راه انجام در این باره اظهارداشت:  در سال جاری بیشتر از ۲۵۰ هزار تن گندم به روش تضمینی از کشاورزان استان خریداری می شود که پیش بینی می شود هشت هزار تن کلزا نیز در سال جاری از مزارع استان برداشت شود که آمادگی ملزوم برای ‏خرید تضمینی این مقدار محصول گندم و کلرا وجود دارد.‏

وی فرمود: به منظور خرید ‏تضمینی محصولات کشاورزی استراتژیک استان شامل گندم و کلزا در سال جاری ۲۴ مرکز در استان پیش بینی و ‏عمل های ملزوم جهت آمادگی این مراکز انجام شده است‎.‎

راه انجام تصریح کرد: خرید تضمینی گندم و کلزا از کشاورزان استان از نیمه خرداد ماه اغاز شده و تا اواخر شهریورماه ‏ادامه دارد.

این مدیرگفت: مراکز خرید پیش بینی شده شامل ۲۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم و چهار مرکز برای ‏خرید تضمینی کلزاست.

ادامه مطلب
کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران را ۵۱ هزار دلار جریمه کرد_تاشکن
آخرین مطالب

وی یادآورشد: دولت با مقصد حمایتاز کشاورزان و در راستای نگه داری امنیت غذایی، محصولات کشاورزی راهبردی را به روش تضمینی از کشاورزان خریداری می کند.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین فرمود: در سال زراعی جاری ۱۶۰هزار هکتار از اراضی ‏کشاورزی استان به زیرکشت گندم رفته که از این ‏مقدار نزدیک به ۴۷ هزارهکتار گندم آبی و نزدیک به ۱۱۳ هزار هکتار گندم ‏دیم و این چنین سه هزار ۶۰۰ هکتار نیز به کشت کلزا تعلق دارد.

ادامه مطلب
افزایش ۱.۵ تا ۲ برابری تعرفه پرستاری در مناطق مرزی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

انتهای مطلب

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع