خوش آمدید

خدمات سئو سایت

سقف قرارداد به لیگ برتر فوتبال با مصوبه هیات رییسه بازمی‌گردد_تاشکن


به گزارش تاشکن

نایب رییس فدراسیون فوتبال او گفت: دستورالعمل پیشنهادی کارگروه ناظر بر قراردادها و سقف بودجه که به قبول هیأت رئیسه سازمان لیگ رسیده است، مقرر شد در اولین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون بازدید شود.

ادامه مطلب
مدیر رادیو معارف؛ از مدیریت کنداکتور تا اغازِ «عصر جوانی»_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون او گفت: با دقت به اهمیت برگزاری مستمر جلسات کارگروه نظارت بر مسابقات در هفته‌های آخر لیگ فوتبال، جلسات مختلفی را برگزار و در این عرصه موارد به شرح ذیل تصمیم‌گیری شد:

۱- در این نشست که با وجود مسؤولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد درمورد برگزاری جشن برترین‌های لیگ فوتبال مواردی مورد او گفت و گو قرار گرفت که در نهایت مقرر شد تا این مراسم در زمان اشکار که تاریخ آن متعاقباً اظهار می‌شود، برگزار شود.

۲- مقرر شد تا بعد از آخر برگزاری هر رقابت در سطح لیگ سرزمین، کلیه مسابقات توسط اعضای کمیته ذیربط آنالیز و گزارش آن اراعه شود.

۳- گزارش‌های اعلامی به ارکان قضائی فدراسیون از سوی سازمان لیگ فوتبال باید پیگیری شود. این چنین مقرر شد تا قراردادهای منعقده باشگاه‌ها با بازیکنان، مربیان و دیگر دست‌اندرکاران به روز رسانی شود.

ادامه مطلب
اعضای تازه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال انتخاب شدند_تاشکن

۴- دوره‌های توانمندسازی مدیریت باشگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت و اجرایی خواهد شد.

۵- دستورالعمل پیشنهادی کارگروه ناظر بر قراردادها و سقف بودجه که به قبول هیأت رئیسه سازمان لیگ رسیده است، مقرر شد تا در اولین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال نقل و اتخاذ تصمیم شود.




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع