خدمات سئو سایت

کهکشانی‌ها راهی فینال لیگ قهرمانان اروپا شدند_تاشکن


به گزارش تاشکن

کهکشانی‌های رئال مادرید با برتری برابر بایرن مونیخ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

ادامه مطلب
در ظرف دو دقیقه از صعود به فینال بازماندیم_تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار در آخر با نتیجه ۲ بر یک به سود رئال مادرید به آخر رسید.

دو قوت فوتبال اروپا در این دیدار در حالی رو در روی هم قرار گرفتند که دیدار رفت در آلمان با تساوی ۲ به ۲ به آخر رسید و در این مسابقه اندیشه‌های توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ حاکی از آن می بود که این تیم برای دفاع از دروازه پا به میدان گذاشته است و تصمیم داشتند با منفعت گیری از شم بالای گلزنی هری کین بتوانند از ضدحملات و تک موقعیت‌هایی که به دست می‌آورند نهایت منفعت گیری را ببرند.

ادامه مطلب
برای ناکامی‌دادن پادشاه لیگ قهرمانان اروپا به انرژی هوادارانمان نیاز داریم_تاشکن

اما در سوی روبه رو، کارلو آنچلوتی شاگردانش را با سیستمی هجومی به میدان فرستاد تا با منفعت گیری از ستاره‌هایی چون بلینگهام، وینیسیوس جونیور و رودیگو بتوانند در همان نیمه اول کار را همه کنند و از حریف خود پیش بیفتند.

اما این اتفاق رخ نداد و ریالی ها به واسطه دفاع منسجم بایرن و درخشش مانوئل نویر در گلزنی ناکام بودند و نیمه اول با تساوی بردون گل به آخر رسید.

در نیمه دوم باز هم بازیکنان رئال مادرید صاحب توپ و میدان بودند اما این مانوئل نویر می بود که یک تنه برابر آنها مقاومت کرد و در چند نوبت مانع از فرو ریختن دروازه تیمش شد.

تا این که در دقیقه ۶۹ مقاومت بایرنی‌ها جواب داد و بعد از آنکه توانستند دروازه را بسته نگه دارند در یک ضد دعوا «آلفونسو دیویس» در پشت محوطه جریمه رئال صاحب توپ شد و با یک حرکت و ضربه دیدنی موفق شد گل اول بازی را برای بایرن مونیخ به ثمر رساند.

ادامه مطلب
برخورد با آزار کلامی علیه مادران باردار در مراکز درمانی - تاشکن

اما در دقیقه ۸۸ شگفت‌ترین اتفاق بازی رقم خورد. مانوئل نویر که در طول بازی درخشان عمل کرده می بود تصمیم داشت با پرتاب دست توپ را به بازیکن خودی رساند اما نادرست او جهت شد پرتاب او در میانه‌های میدان قطع شود و ریالی ها صاحب توپ شدند و وینیسیوس شوت قدرتمندی را روانه دروازه نویر کرد تا این دروازه بان با دفع نادرست و ناقص، علتشود در محوطه شش قدم «خوسلو» صاحب توپ شود و دروازه بایرن را باز کند.

این آخر کار نبوده است و در دقیقه ۲+۹۰ یک بار «خوسلو» توانست با پاس دقیق وینیسیوس دروازه نویر را باز کند تا به این ترتیب این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود کهکشانی‌ها به آخر برسد و رئال مادرید در کل ۲ دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری برسد و راهی دیدار نهایی شود.

ادامه مطلب
استاندار قزوین با وزیر ورزش و جوانان دیدار کرد

در دیگر دیدار این مرحله هم شامگاه قبل دورتموند موفق شد پاری سن ژرمن را از پیش رو بردارد تا دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین ۲ تیم رئال مادرید و دورتموند در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار شود.




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع