فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود

فصل های بعدی «برمودا» ساخته می شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه وجود یافت و با گفتن این که این برنامه با حمایتیک اتاق فکر قوی طراحی شده است، او گفت: برمودا در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی جاری توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.

او گفت: پیروزی برنامه، مسئولیت تیم تشکیل را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های سپس به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، جواب دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مورد نظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

رئیس رسانه ملی با گفتن این که برمودا، قابلیت ساخت فصل‌های بسیاری خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، او گفت: این مسئله را نیز باید مورد دقت قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

ادامه مطلب
عراق با برد اندونزی اغاز خوبی داشت

وی تحول رویکردی و بسط دامنه ساز و کارهای تولیدی مبتنی بر راهبردهای دوره تازه مدیریتی را ازجمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با پافشاری بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی چون برمودا، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌ها است و الزام دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های شبیه آن به این نوشته دقت خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه افزود:  باید از ظرفیت‌های به‌وجود‌آمده به موقع و بجا منفعت گیری کرد و برمودا را که  روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت پشتیبانی کرد.

ادامه مطلب
آمبرتو گیدونی، اولین فضانورد اروپایی در ایستگاه فضایی بین‌المللی_تاشکن

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع