بانوان ایران می‌توانند در سبد کسب مدال المپیک ۲۰۲۴ سهم داشته باشند

بانوان ایران می‌توانند در سبد کسب مدال المپیک ۲۰۲۴ سهم داشته باشند_تاشکن


به گزارش تاشکن

مریم کاظمی پور در او گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص برگزاری مراسم تشکر از ورزشکاران و مدال آوران سال ۱۴۰۲ اظهارداشت: این مراسم سومین مراسمی می بود که در تشکر از ورزشکاران در دولت سیزدهم برگزار شد. در این مراسم بالغ بر ۱۵۰۰ ورزشکار وجود داشتند که در وجود رییس جمهور این مراسم باشکوه برگزار شد. این مشخص می کند ورزش سرزمین مسیری را طی می‌کند که با همت جوانان و درایت مدیران، این کشتی پرجمعیت را به سامان رساند.

وی در رابطه وجود بانوان در ورزش ایران و در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اصرار کرد: تا به امروز ۸ ورزشکار خانم و نزدیک به ۳۰ ورزشکار آقای ما خود را برای وجود در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک آماده می‌کنند که امیدواریم در زمان باقی مانده به تعداد ورزشکاران ایران در این رقابت‌ها اضافه شود. مسلما بازی‌های المپیک و پارالمپیک آورگاه اختصاصی‌ای برای ورزش ما به خصوص  در قسمت بانوان است. در این راستا وجود بانوان با شاخصه‌های زن مسلمان ایرانی بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مدال و افتخاری برای ورزش محسوب می‌شود و با دقت به رصدی که از رقیب ها شده پیش بینی می‌کنیم بانوان بتوانند سهمی در سبد کسب مدال برای ایران در این رقابت‌ها داشته باشند.

ادامه مطلب
القاب دلنشین هواپیماهای جنگی آمریکایی چه معنایی دارند؟

معاوم گسترش ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزشکاران ما در درجه اول با صحت و سلامت پای در عرصه المپیک بگذارند و با توکل به خدا و استعانت از الائمه اطهار با نیت نشاط دل مردم، نتایج خوبی را به دست آورند.

کاظمی پور با اشاره به برگزاری جلسه جلسه کارگروه ارتقا فرهنگ هواداری او گفت: همه به جستوجو این هستیم که موضوعات مربوط به تشکیل شرایط ملزوم برای وجود بانوان در ورزشگاه‌ها صدمه شناسی شود. در این راستا دستورالعمل‌هایی با همکاری وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دیگر نهاد‌های وابسته در نظر گرفته شده است تا شرایط کاملا مدیریت شود. به هرحال تصمیم بر این است که جلسات در این خصوص پی گیری شده و کارگروه‌هایی این مساله را جستوجو کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
دقت به نهاد خانواده در نظام سلامت جوامع - تاشکن

انتهای مطلب/  

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع