موفقیت های ورزشی استان قزوین با وحدت مسئولان و ورزشکاران محقق شده است

پیروزی های ورزشی استان قزوین با وحدت مسئولان و ورزشکاران محقق شده است_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت میلاد خجسته حضرت معصومه(س) و روز دختر مراسم تشکر از بانوان نام‌آور فوتبال و فوتسال استان قزوین عصر روز چهارشنبه با وجود عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان در سالن آمفی تئاتر کانون فرهنگی رشد برگزار شد.

حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان قزوین در این مراسم او گفت: پیش کسوتان عرصه فوتبال از نیم قرن قبل نهال این رشته ورزشی را در استان کاشتند و امروز فوتبال این دیار در عرصه ملی و بین‌المللی با قوت سخن بسیاری برای گفتن دارد و مورد احترام علاقمندان است.

باجیوند افزود: خوشبختانه با حمایتدولت و مدیریت خوب اجرا شده در عرصه ورزش و وجود توانایی های درخشان ورزشی ناظر کارکرد زیاد موفق ورزشکاران قزوین هستیم و در کنار راهیابی تیم بزرگسالان شمس آذر به لیگ برتر در رده جوانان نیز فوتبال شمس آذر افتخار آفریده و نوجوانان ورزشکار استان نیز به مرحله لیگ برتری صعود کرده اند.

ادامه مطلب
نمی‌توانم درمورد بیانیه استقلال سخن بگویید کنم_تاشکن

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین یادآورشد: پیروزی های ورزشی استان بیانگر همدلی و همکاری خوب مدیران با ورزشکاران است و امروز هم با وحدت و انسجام می توانیم مشکلات را حل کرده و در مسیر تعالی قدم برداریم.

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین اظهارداشت: رشته‌های گوناگون ورزشی در استان قزوین جهش و تحول بسیاری داشته که رشته فوتبال شاخص این تغییرات است و توانسته ایم با همکاری و همدلی با همه تحریم‌ها و مشکلات با اتکا به مربیان توانمند، روال روبه جلو و پیشرفتی داشته باشیم.

ادامه مطلب
در زیر یخچال‌های نمکی عطارد، امکان پذیر حیات وجود داشته باشد

در آخر این مراسم از بانوان نام‌آور فوتبال و فوتسال استان قزوین با اهدا لوح تقدیر شد.

انتهای مطلب

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع