ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری

ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون که زمان‌ها است به علت بیماری در منزل دوران نقاهت خود را می‌گذراند در جریان جشنواره فیلم فجر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را در محوطه بیرون تالار وحدت دید و وزیر فرهنگ با او دیدار کرد. 

اسماعیلی در این خوش و بش و احوالپرسی به رضا رویگری او گفت که می‌آیم منزل شما تا جویای احوال‌تان شوم. این اتفاق با وجودِ وزیر ارشاد در منزلِ بازیگر پیشکسوت افتاد و در واقع آقای وزیر به وعده خود عمل کرد. 

محمود شالویی رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی و سید مجید پوراحمدی مدیرعامل صندوق هنر، وزیر فرهنگ را در این بازدید همراهی کردند.

این بازیگر پیشکسوت سال ۱۳۹۳ دچار سکته مغزی شد و از آن تاریخ به سپس مرحله های درمان را طی می‌کند و در این مسیر مشکلات فرد دیگر نیز برای او به وجود آمد. 

ادامه مطلب
علاقه رئیس مؤسسه فرهنگی اکو به زندگینامه امام خمینی(ره) و تاریخ ایران/ سرانجام پارکِ اکو به کجا رسید؟
آخرین مطالب

رضا رویگری در جریان او مباحثه با خبرنگار تسنیم در ایام جشنواره فیلم فجر این مسئله را نقل کرد که تا این مدت زنده است و دوست دارد در جلوی دوربین‌های سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کند. خصوصاً همکاری با داود میرباقری که همیشه برای او اتفاقات خوبی را رقم زده است. 

رویگری در این او مباحثه مجدد خواسته قلبی خودش را تکرار کرد که دوست دارد در روبه رو دوربین سریال «سلمان فارسی» قرار بگیرد هرچند که برای بیماری نمی‌تواند نقش‌هایی را بازی کند که پیش از این در سریال‌های تاریخی بازی کرده که نیازمند حالت جسمانی مساعد است. 

ادامه مطلب
بیماری‌های کلیوی بی صدا اغاز می‌شود/ از تشخیص تا درمان - تاشکن

او این چنین اشاره کرد: «انرژی کار را دارم و امیدوارم سریعتر بتوانم به مردم خدمت کنم. منتطرم که آقای داوود میرباقری صدایم کند تا اگر تکه شود بروم و در سریال «سلمان فارسی» بازی کنم.»

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع