آیپد ایر و پرو جدید اپل در برخی کشورها بدون شارژر در جعبه عرضه می‌شوند

آیپد ایر و پرو تازه اپل در برخی کشورها بدون شارژر در جعبه اراعه می‌شوند_تاشکن


به گزارش تاشکن

اپل دیشب از سری تازه آیپد پرو و ​​آیپد ایر درکنار به‌روزرسانی‌های اپل پنسل و کیبورد جادویی خود رونمایی کرد. بااین‌حال، برای کاربران بریتانیا و دیگر کشورهای اروپایی، اپل دیگر شارژر را در جعبه این آیپدهای تازه قرار نمی‌دهد.

با دقت به اطلاعات این محصولات در بریتانیا و دیگر کشورهای اروپایی، در این مناطق در جعبه آیپد پرو و آیپد ایر تازه فقط کابل USB-C قرار داده می‌شود و خبری از دوشاخه دیواری USB-C در جعبه نخواهد می بود. درحالی که در جعبه نسل قبلی آیپد پرو و آیپد ایر اپل هم کابل USB-C و هم دوشاخه دیواری قرار داده می‌شد.

اپل شارژر را از جعبه آیپد پرو و آیپد ایر تازه در کشورهای اروپایی حذف کرده است

سری تازه آیپد پرو و آیپد ایر اپل که به‌تازگی معارفه شده‌اند در بریتانیا و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا بدون شارژر اراعه خواهند شد. اپل هیچ توضیحی در رابطه علت تشکیل این تحول نداده است. آیپد مینی و آیپد ۱۰ که در بریتانیا و اروپا به فروش می‌رسند هم چنان دارای دوشاخه دیواری در جعبه می باشند. آیپد پرو و ​​آیپد ایر که در خارج از بریتانیا و اروپا فروخته خواهد شد، یک شارژر نیز در جعبه دارند. اما اکنون حرف های می‌شود که کاربران سری تازه آیپد پرو و آیپد ایر از این امکان برخوردار نیستند. باید دید کاربران چه واکنشی به این تغییرات خواهند داد.

ادامه مطلب
استقلال در دیدار دوستانه روبه رو نفت مسجد سلیمان برنده شد

لوازم جانبی آیپد پروهای تازه نیز به‌روزرسانی شده‌اند. مجیک کیبورد تازه اپل با پایه آلومینیومی و با کیفیت بالاتری اراعه می‌شود و اکنون دارای یک ردیف کلید تازه است. این مجیک کیبورد عملکردی همانند به مک‌بوک را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. Apple Pencil Pro اکنون از حرکات فشاری و ردیابی موقعیت مکانی تازه حمایتمی‌کند. این چنین حاوی یک ژیروسکوپ است که به هنرمندان اجازه می‌دهد قلم خود را زمان طراحی بچرخانند. شبیه قلم سرفیس مایکروسافت، اپل پنسیل پرو نیز اکنون دارای بازخورد لمسی است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
۱۱ بازیکن تیم ملی ایران برابر بورکینافاسو اشکار شدند

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع