نظر جالب علیرضا استکی درباره عملکرد فرزندش در تیم بوکس جوانان

نظر دلنشین علیرضا استکی درمورد کارکرد فرزندش در تیم بوکس جوانان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا استکی سرمربی تیم بوکس امید که فرزندش در تیم جوانان وجود دارد، درخصوص کارکرد سام استکی در رقابت‌های قهرمانی آسیا رده‌های سنی پایه اظهار نظر حالبی داشت.

استکی در او مباحثه با خبرنگار ورزشی برنا، ضمن تمجید از تلاش سام در رینگ آسیایی او گفت: سام در کل بوکسور بدقرعه‌ای است اما از نحوه مبارزه‌ای که انجام داد زیاد راضی هستم و هر فردی که بوکس بداند، از حرکات پای او فهمید می‌شود که این پسر بوکس را بلد است.

او گفت: باخت روبه رو بوکسور ازبکستانی اتفاق عجیبی نیست، اما اگر مبارزه او را دیده باشید، فهمید تکنیک و کلاس بالای بوکس او می‌شوید که خودم شخصا از این سبک بوکس سام لذت میبرم.

مربی پرافتخار بوکس ایران درمورد این که عده ای، چون سام پسر او است، برایش مشکل تشکیل می‌کنند تصریح کرد: اصراری به ماندن سام در بوکس آماتور ندارم و اگر ببینم این بچه را اذیت می‌کنند قطعا او را به حرفه‌ای میبرم، چون دستم زیاد باز است و مشکلی از این بابت ندارم. با این حال تا وقتی که سام رو پا باشد و بتواند در انتخابی‌ها بازی هایش را ببرد، در آماتور باقی می‌ماند، چون تازه اول راه است.

ادامه مطلب
عکس روز ناسا: طلوع راه شیری
آخرین مطالب

وی در آخر خاطرنشان کرد: سام یاد گرفته که حقش را داخل رینگ بگیرد و می‌داند راه رسیدن به تیم ملی، انتخابی است و اگر هم در این راه موفق نباشد قطعا نفر بعدی که در وزن او قرار دارد به تیم ملی خواهد رفت. رضا مهدی پور سرمربی تیم بوکس جوانان همیشه عدل محور بوده و حق را به حقدار می‌دهد.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
مسلم آقاجانزاده مدیرعامل کانون تهیه کنندگان شد

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع