پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

پایش کیفیت روغن خوراکی از مزرعه تا سفره – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، دقت به رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی مبنی بر الزام فراهم امنیت غذایی و افزایش دسترسی آحاد جامعه به غذای سالم و با کیفیت و ارزان، نوشته سلامت و کیفیت روغن خوراکی به گفتن یک کالای اساسی در سفره مردم در دستور کار دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی قرار گرفت.

اولین جلسه کمیته فنی بهبود کیفیت و سلامت روغن‌های خوراکی در سال تازه در دبیرخانه شورای عالی برگزار و همه عمل های دستگاه‌های اجرایی ذی ربط در زنجیره تشکیل و اراعه روغن خوراکی به اختصاصی واردات روغن خام و نگهداری آن در مخازن، تصفیه و پالایش روغن خام و تشکیل روغن در کارخانه بازدید شد.

در این جلسه، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی اصرار کرد: کیفیت و سلامت روغن خوراکی از مبدا ورودی روغن خام و کشت دانه‌های روغنی در مزرعه تا سفره آحاد جامعه باید به دقت پایش شود که یکی از با اهمیت ترین عمل های، ترخیص روغن خام وارداتی مناسب است.

ادامه مطلب
خبری تازه از «میهمانی» ایرج طهماسب در تلویزیون_تاشکن

دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی به منظور نگه داری و ترقی سلامت مردم، سلامت روغن خوراکی، برنامه آرد و نان کامل، برنامه شیر مدارس و پایش سلامت محصولات کشاورزی و هم این چنین وظایفی که هر یک از دستگاه‌های اجرایی ذیربط بر مسئولیت دارند را در سال جاری با جدیت جستوجو می‌کند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
ادای دین یک برنامه تلویزیونی به شهدای حادثه تروریستی کرمان_تاشکن

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع