تعدیل گسترده نیروی کار در شرکت نایکی

تعدیل گسترده نیروی کار در شرکت نایکی_تاشکن


به گزارش تاشکن

نایکی علت این عمل خود را افزایش هزینه تشکیل و دستمزد کارگران اظهار کرده که با دقت به افت فروش این شرکت طی سه ماهه قبل، امکان نگه داری نیروهای تعدیل شده برای این نایکی وجود ندارد. نایکی این چنین اظهار کرده است که به گمان زیاد، وضع مالی این شرکت بزرگ تشکیل پوشاک و کفش آمریکایی، تا آخر نیمه نخست سال ۲۰۲۵ بهبود نخواهد یافت.

به گزارش کسب نیوز، علیرغم تعدیل گسترده نیروی کار در شرکت نایکی، انگار این روال برای ماه های آینده نیز ادامه یافته و به حرف های «میشل آدامز» معاون مدیرعامل نایکی، دور دوم تعدیل نیروی کار در ماه ژوئن سال جاری انجام خواهد شد.

نایکی اظهار کرده است که مقدار فروش این شرکت در سطح جهانی در بازه وقتی یک سال قبل، بیشتر از ۱۳ درصد افت داشته و به همین علت، این شرکت تصمیم دارد هزینه های خود طی بازه وقتی سه سال آینده را به مقدار دو میلیارد دلار افت دهد. بر پایه بیانیه انتشار شده از وی این شرکت آمریکایی در ماه فوریه، نایکی در نظر دارد نزدیک به ۱۶۰۰ نفر از کارکنان خود را تا آخر سال جاری میلادی تعدیل نماید.

ادامه مطلب
رونالدو در دو قدمی آقای گلی جهان

ملزوم به ذکر است، شرکت نایکی از جمله بزرگترین واحدهای تشکیل کفش و پوشاک ورزشی در جهان به حساب آمده و بیشتر از ۸۳ هزار نفر در مجموعه کارخانه های این شرکت در سراسر جهام مشغول به کار می باشند. شکل گیری رکود اقتصادی در سطح جهانی تبدیل افت بازدهی و افزایش زیان مالی شرکت های بزرگ صنعتی جهان طی ماه های قبل شده و تا بحال، تعداد بسیاری از غول های صنعتی جهان همانند گوگل عمل به تعدیل گسترده نیروی کار خود کرده اند./

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بسته خبری صدا و سیما| امین زندگانی مجری مسابقه تلویزیونی شد/ ساترا از تشکیل 93 جلسه شورای صدور مجوز خبر داد- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع