خوش آمدید

افزایش شانس بهبود کودکان مبتلا به سرطان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

افزایش شانس بهبود کودکان مبتلا به سرطان – تاشکن

آراسب احمدیان، در او مباحثه با خبرنگار مهر او گفت: تکنولوژی‌های تازه که درمان‌های ژنتیکی را ممکن می‌کنند، شانس بهبود سرطان را افزایش خواهند داد.

وی با اشاره به آنکه محک ۳۲ سال پیش با انگیزه مادری که کودک مبتلا به سرطان داشت تأسیس شد، افزود: امروزه، ۳۰۰ هزار نفر سالانه در جهان به سرطان مبتلا خواهد شد که برای ۸۰ درصد آنها شانس بقا با داروهای حاضر وجود دارد.

احمدیان، تشخیص زودهنگام را شرط بهبودی و افت هزینه‌ها دانست و او گفت: در طول این سال‌ها محک تلاش کرده تا هزینه دارو و درمان کودکان را پوشش دهد. این هزینه‌ها به شکل کلی و سرانه در حال رشد تصاعدی است که بخشی از این رشد تصاعدی ناشی از گسترش دانش و تکنولوژی‌های درمانی است.

او همین طور گفت: ما امروز در اغاز یک انقلاب درمان در سرطان هستیم و آن هم درمان ژنتیکی است. این نوع درمان شانس بهبودی را زیاد افزایش می‌دهد. طبیعی است این تکنولوژی‌های تازه زیاد گران می باشند.

ادامه مطلب
نسل تازه اپل پنسل به گمان زیادً تا اواسط فروردین‌ماه معارفه می‌شود

مدیرعامل مؤسسه خیریه محک او گفت: محک در ۳۲ سال قبل با پشتیبانی نیکوکاران توانسته همه هزینه‌های درمان کودکان مبتلا به سرطان را سپس از پرداخت بیمه که الزاماً قسمت بزرگی نیست، پوشش دهد و امیدوار است بتواند با همراهی هموطنان، هزینه درمان‌های ژنتیکی را نیز بپردازد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها