استراتژی های فروش رقبا - شبکه کسب و کار

استراتژی های فروش رقیب ها – شبکه کسب و کار


در فضای رقابتی شدید کسب و کار امروز، جلوتر ماندن از منحنی زیاد مهم است. فهمیدن استراتژی‌های فروش رقیب ها و به‌کارگیری مؤثر آن دانش می‌تواند یک تحول بازی برای کسب و کارشما باشد. در این راهنما، دنیای فروش رقیب ها را بازدید می کنیم و بینشی در رابطه چگونگی اشکار کردن رقبای یک شرکت اراعه خواهیم داد. چه یک کسب و کار محلی کوچک یا یک شرکت بزرگ باشید، این استراتژی ها به شما پشتیبانی می کند زمان های فروش را به حداکثر برسانید و وجود آنلاین خود را تحکیم کنید .

فهمیدن فروش رقیب ها

قبل از پرداختن به استراتژی‌های آشکار کردن رقیب ها و تاکتیک‌های فروش آنها، فهمیدن اهمیت این جنبه از هوش تجاری الزامی است. دانستن فروش رقبای خود می تواند بینش ارزشمندی در رابطه روال بازار، ترجیحات مشتری و زمان های رشد بالقوه در اختیار شما قرار دهد. در اینجا علت اهمیت آن است:

۱. محک زدن

داده های فروش رقیب ها به شما امکان می دهد کارکرد خود را در برابر استانداردهای صنعت محک بزنید. شما می توانید مناطقی را که در آنها عالی هستید و مناطقی که نیاز به بهبود دارند را شناسایی کنید و به شما در تعیین اهداف و انتظارات واقع بینانه پشتیبانی کنید. با محک زدن در برابر رقیب ها، دیدگاه روشنی در رابطه جایگاه کسب و کار خود در بازار به دست می آورید. همانند این است که یک چوب اندازه گیری برای برسی کارکرد خود داشته باشید. این قیاس به شما پشتیبانی می کند تا اهداف قابل دستیابی را تعیین کنید و تلاش های خود را بر روی عرصه هایی متمرکز کنید که به بهبود نیاز است و کسب و کار خود را به سمت پیروزی سوق می دهد.

ادامه مطلب
سردار آزمون با اظهار «SofaScore» در بین ۳ بازیکن برتر «رم» قرار گرفت

۲. شناسایی شکاف های بازار

تجزیه و تحلیل فروش رقیب ها می تواند به شما پشتیبانی کند شکاف ها و جاهایی که کسب و کار شما می تواند مقصد قرار دهد را شناسایی کنید. با فهمیدن این که چه محصولات یا خدماتی با تقاضای بسیاری روبرو می باشند، می توانید پیشنهادات خود را مطابق با آن تنظیم کنید. شکاف های بازار زمان های پنهانی می باشند که چشم به راه کشف می باشند. هنگامی که شکاف‌ها را در صنعت خود شناسایی می‌کنید، می‌توانید راه‌حل‌های نوآورانه‌ای برای از بین بردن آنها تشکیل کنید. این نه تنها مشتریان تازه را جذب می کند، بلکه کسب و کار شما را به گفتن یک رهبر در از بین بردن نیازهای نوظهور قرار می دهد.

۳. تصمیم گیری استراتژیک

تصمیم گیری مبتنی بر داده، کلید پیروزی است. دانستن رقم های فروش رقبای شما می تواند انتخاب های استراتژیک شما را راهنمایی کند، از استراتژی های قیمت گذاری و بازاریابی گرفته تا برنامه های گسترش و گسترش محصول. هنگامی به داده های فروش رقیب ها دسترسی دارید، تصمیم گیری استراتژیک دیگر یک بازی گمان زدن نیست. این به شما این امکان را می دهد که انتخاب های آگاهانه داشته باشید، منبع های را به طور موثر تخصیص دهید و از رقیب ها جلوتر بمانید.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

۴. جلوتر بودن از روندها

نظارت بر فروش رقیب ها به شما این امکان را می دهد که از روندهای صنعت و تحول رفتارهای مصرف کننده مطلع باشید. این دانش شما را قادر می سازد تا به شدت سازگار شوید و رقابتی بمانید. هماهنگی با روندهای صنعت یک رویکرد فعالانه برای پیروزی کسب و کار است. با جلوتر ماندن از منحنی، می‌توانید خواسته‌های مشتری را پیش‌بینی کنید، پیشنهادات خود را نوآوری کنید و برند خود را به‌گفتن یک پیش‌بینی‌کننده معارفه کنید.

ادامه مطلب
چهره‌های کشتی فرنگی ایران در قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک اشکار شد

چطور رقبای یک شرکت را اشکار کنیم

اکنون که اهمیت داده‌های فروش رقیب ها را اشکار کرده‌ایم، بیایید به استراتژی‌هایی برای یافتن رقبای خود و کسب بینش در رابطه تاکتیک‌های فروش آنها بپردازیم:

۱. تحقیقات آنلاین

با انجام یک جستجوی آنلاین کامل با منفعت گیری از موتورهای جستجو همانند گوگل اغاز کنید. کلمات کلیدی مرتبط مرتبط با صنعت، محصولات یا خدمات خود را داخل کنید و وب سایت های با رتبه برتر را کاوش کنید. اینها به گمان زیادً رقبای شما می باشند. در رابطه پیشنهادات، قیمت ها و هر گونه تبلیغاتی که در حال اجرا می باشند یادداشت برداری کنید. تحقیق آنلاین اولین قدم در شناسایی رقبای شما است و برای هر فردی به راحتی قابل دسترسی است. با مطالعه دقیق وجود آنلاین آنها، می توانید اطلاعات ارزشمندی در رابطه استراتژی ها و پیشنهادات آنها کشف کنید و عرصه را برای مزیت رقابتی خود فراهم کنید.

۲. گزارش های صنعت

گزارش های صنعت و تحلیل بازار می تواند اطلاعات ارزشمندی در رابطه رقبای شما اراعه دهد. به جستوجو گزارش های منبع های معتبر و انجمن های کسب و کار باشید. این گزارش‌ها زیاد تر شامل داده‌های سهم بازار، رقم های فروش و پیش‌بینی‌های رشد برای بازیگران کلیدی صنعت شما می باشند. گزارش های صنعت به گفتن راهنمای جامع برای فهمیدن فضای رقابتی عمل می کند. آنها بینش های مبتنی بر داده را اراعه می دهند که می تواند تصمیمات تجاری و استراتژی های رشد شما را شکل دهد. به این گزارش ها تکیه کنید تا از کارکرد صنعت خود مطلع شوید.

۳. رسانه های اجتماعی و انجمن ها

ادامه مطلب
مهدی طارمی برای مردم فلسطین مطلب داد

 پلتفرم ها و انجمن های خاص صنعت می توانند گنجینه ای از اطلاعات در رابطه رقیب ها باشند. حساب های رسانه های اجتماعی آنها را جستوجو کنید، به انجمن های وابسته بپیوندید و در او گفت و گو شرکت کنید. به نظرات و نظرات مشتریان دقت کنید، چون آنها می توانند بینش ارزشمندی را در رابطه محصولات رقبای شما و رضایت مشتری نشان دهند. رسانه‌های اجتماعی و انجمن‌ها منبع های بی‌درنگ بینش رقیب ها می باشند. با شرکت فعال در این انجمن های آنلاین، می توانید فهمیدن عمیق تری از نقاط قوت و ضعف رقیب خود به دست آورید و به شما پشتیبانی می کند تا استراتژی های خود را اصلاح کنید.

۴. ابزارهای تحلیل رقابتی

منفعت گیری از ابزارهای تحلیل رقابتی  را در نظر بگیرید. این ابزارها می توانند اطلاعات دقیقی در رابطه ترافیک وب سایت رقبای شما، کلمات کلیدی که برای آنها رتبه بندی می کنند و استراتژی های تبلیغات آنلاین آنها اراعه دهند. این چنین می‌توانید ببینید کدام وب‌سایت‌ها به رقبای شما پیوند دارند، که می‌تواند برای کوششهای تشکیل لینک سودمند باشد. ابزارهای تحلیل رقابتی یک رویکرد داده محور برای تحقیقات رقیب ها اراعه می دهند. آنها معیارها و تجزیه و تحلیل های عمیقی را اراعه می دهند که می تواند تلاش های بازاریابی دیجیتال شما را هدایت کند. با این ابزارها می توانید زمان های نهان را کشف کنید و از رقبای خود پیشی بگیرید.

۵. نظرسنجی و بازخورد مشتریان

قوت نظرسنجی و بازخورد مشتریان را دست کم نگیرید. با مشتریان جاری خود تماس بگیرید و در رابطه ازمایش ها آنها با رقیب ها سوال کنید. آنها چه چیزی را در رابطه محصولات یا خدمات رقیب شما دوست دارند یا دوست ندارند؟ این اطلاعات می تواند به شما در تنظیم دقیق پیشنهادات پشتیبانی کند. مشتریان جاری شما منبع ارزشمندی از اطلاعات می باشند. بازخورد آنها می تواند نقاط درد مشتری را نشان دهد و به شما این امکان را می دهد که محصولات یا خدمات خود را برای برآورده کردن بهتر نیازهای آنها تنظیم کنید. با پرداختن به این نقاط دردناک، می توانید یک مزیت رقابتی به دست آورید.

ادامه مطلب
طراحی سری آنر مجیک 6 و تست قابلیت ربط ماهواره‌ای آن آشکار شد + عکس

به حداکثر رساندن زمان های فروش

اکنون که بینش‌های ارزشمندی در رابطه فروش رقبای خود جمع‌آوری کرده‌اید، زمان آن است که این دانش را به کار ببندید و زمان‌های فروش خود را به حداکثر برسانید:

۱. برند خود را نزدیک کنید

از اطلاعاتی که جمع آوری کرده اید منفعت گیری کنید تا برند خود را از رقیب ها نزدیک کنید. نقاط فروش منحصر به فرد خود را برجسته کنید و پافشاری کنید که چرا مشتریان باید محصولات یا خدمات شما را به دیگران انتخاب کنند. اختلاف کلید برجسته شدن در یک بازار شلوغ است. با برجسته کردن آنچه برند شما را نزدیک می کند، علت قانع کننده ای برای مشتریان تشکیل می کنید که شما را به رقیب ها انتخاب کنند.

۲. استراتژی های قیمت گذاری

استراتژی های قیمت گذاری خود را بر پایه قیمت گذاری رقیب ها تنظیم کنید. شما می توانید انتخاب کنید که قیمت رقیب ها را افت دهید یا قیمت اضافی را برای توجیه قیمت های بالاتر اراعه دهید. انعطاف پذیر باشید و نسبت به تغییرات بازار پاسخگو باشید. استراتژی های قیمت گذاری باید با موقعیت رقابتی شما هماهنگ باشد. چه قیمت رقابتی را انتخاب کنید و چه قیمت گذاری برتر، باید یک انتخاب به عمد باشد که برای مخاطب مقصد شما دلنشین باشد و هویت برند شما را تحکیم کند.

۳. کمپین های بازاریابی

کمپین های بازاریابی موثر بسازید که نقاط ضعف رقبای شما را رفع کند. نقاط قوت خود را به نمایش بگذارید و به نقاط دردناکی که مشتریان امکان پذیر با برندهای دیگر توانایی کرده باشند، دقت کنید. کمپین های بازاریابی شما باید با برجسته کردن مزیت های رقابتی شما با مخاطبان شما طنین انداز شود. با پرداختن به نقاط درد مشتری، می توانید نام تجاری خود را به گفتن راه حلی که آنها در جستجوی آن بوده اند قرار دهید.

ادامه مطلب
چهار بازی انحصاری ایکس باکس به پلی استیشن ۵ و نینتندو سوییچ می‌آیند

۴. گسترش محصول

گسترش محصولات تازه یا تحکیم محصولات حاضر را بر پایه بازخورد مشتری و روال صنعت در نظر بگیرید. برای جذب مشتریان تازه، شکاف هایی را که در بازار شناسایی کرده اید پر کنید. گسترش محصول با بازخورد مشتری و روال بازار می تواند تبدیل نوآوری و رشد شود. با بهبود مستمر پیشنهادات خود، رقابتی و مرتبط با صنعت خود باقی می‌مانید.

۵. سئو و تبلیغات آنلاین

از قوت سئو و تبلیغات آنلاین برای افزایش دید آنلاین خود منفعت گیری کنید. از کلمات کلیدی و استراتژی هایی که از رقبای خود یاد گرفته اید برای بهینه سازی وب سایت و محتوای خود برای موتورهای جستجو منفعت گیری کنید. سئو و تبلیغات آنلاین ابزارهای الزامی برای تحکیم وجود آنلاین شما می باشند. با ترکیب کلمات کلیدی و استراتژی های مورد منفعت گیری توسط رقبای خود، می توانید رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را بهبود بخشید و مشتریان بالقوه بیشتری را جذب کنید.

جمع بندی

فهمیدن فروش رقبای شما یک جنبه حیاتی از استراتژی کسب و کار است. با به کارگیری استراتژی های ذکر شده در بالا برای یافتن رقبای خود و تجزیه و تحلیل تاکتیک های فروش آنها، می توانید کسب و کار خود را برای پیروزی در موقعیت قرار دهید. با نزدیک کردن برند خود، تنظیم استراتژی های قیمت گذاری و تشکیل کمپین های بازاریابی موثر، زمان های فروش خود را به حداکثر برسانید. با این بینش ها و عمل های، می توانید وجود آنلاین خود را افزایش دهید و درآمد خود را افزایش دهید.

انتهای نوشته/ منبع



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها