سونامی اخراج کارکنان شرکت‌های بزرگ آمریکایی

سونامی اخراج کارکنان شرکت‌های بزرگ آمریکایی


بازیگران مهم فناوری همانند گوگل و متا، غول‌های مالی همانند گلدمَن ساکس (Goldman Sachs) و تولیدکنندگانی همانند داو (Dow) همه انها برخی از کارکنان خود را اخراج کردند و پیش‌بینی می‌بشود اوضاع در سال ۲۰۲۴ میلادی بدتر پیش رَوَد.

به نقل از کسب نیوز، نتیجه بازدید ResumeBuilder نشان داد که سی و هشت درصد از صاحبان کسب‌وکار گمان خواهند داد که در سال جاری میلادی، تعدادی از کارکنان خود را اخراج کنند و نزدیک به نیمی از آن‌ها اظهار می‌کنند که در شرکت‌هایشان استخدامی صورت نخواهد گرفت.

ResumeBuilder از نزدیک به ۹۰۰ نفر از رؤسای سازمان‌هایی با بیشتر از ۱۰ کارمند او مباحثه و از آن‌ها در این عرصه نظرسنجی کرد. نیمی از افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی، نگرانی درمورد رکود را به گفتن «علت» این حالت ذکر کردند.

آن‌ها علت مهم دیگر را «هوش مصنوعی» ذکر کردند. تقریباً چهار نفر از هر ۱۰ نفر جواب‌دهنده انها گفتند ناچار خواهند شد کارگرانشان را به علت جایگزینی آن‌ها با هوش مصنوعی اخراج کنند.

ادامه مطلب
آمار مایکروسافت اج در سال 2023؛ مقابله با 127 میلیون دعوا فیشینگ
آخرین مطالب

شرکت‌های بزرگ فناوری همانند دراپ باکس، گوگل و آی‌بی‌اِم اخراج کارکنان خود را نتیجه افزایش تمرکز بر هوش مصنوعی، اظهار کرده‌اند.

شرکت‌هایی که اسامی آن‌ها در پی می‌آید برای اخراج کارکنان خود در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی کرده‌اند یا در حال انجام این کار می باشند:



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها