۱۸ بهمن؛ تشکیل ۸۶۳ میلیون مترمکعب گاز شیرین_تاشکن
[ad_1]
به گزارش تاشکن
سیدحسن موسوی با اظهار تحویل ۸۶۳ میلیون مترمکعب گاز طبیعی به شبکه سراسری در روز قبل (پنجشنبه، ۱۸ بهمن) اظهار کرد: از این مقدار ۶۰۲ میلیون مترمکعب در قسمت خانگی تجاری و صنایع جزء مصرف شده است.
وی تصریح کرد: ۷۰ درصد از کل گاز تحویلی به شبکه سراسری به قسمت خانگی، تجاری و صنایع جزء تعلق یافته است.
بعد از برودت هوا و پیشبینی افت دما، مسعود پزشکیان، رئیسجمهوری، محسن پاکنژاد، وزیر نفت و جمعی از مسئولان سرزمین با مقصد مصرف بهینه و فراهم سوخت زمستانی با انتشار کردن مطلبهای تصویری یا مکتوب از مردم برای شراکت در پویش «۲ درجه کمتر» دعوت کردند.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
[ad_2]
منبع