دومین جشنواره ملی نان خوزستان برگزار خواهد شد

دومین جشنواره ملی نان خوزستان برگزار خواهد شد_تاشکن

[ad_1]
به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، راضی جلالی در نشست هماهنگی برگزاری دومین جشنواره ملی نان خوزستان که یکشنبه بیست و هشتم بهمن ماه با وجود اعضای کارگروه گندم، آرد و نان استان و نمایندگان کارخانجات آرد، کارخانجات نان صنعتی و اتحادیه نانوایان شهرستان های خوزستان در محل معاونت امور اقتصادی استانداری برگزار شد، ضمن اصرار بر الزام معارفه ظرفیت های خوزستان در حوزه های گوناگون از جمله در قسمت کشاورزی، اظهار کرد: برگزاری جشنواره نان فرصتی مغتنم برای نمایش ظرفیت های استان در قسمت کشاورزی و معارفه توانایی های استان در تشکیل گندم، آرد و نان است.

او ضمن اشاره به زمان معارفه نان های سنتی استان در این جشنواره، مراعات بهداشت و اراعه ی نان سالم و کامل در در راستای ترقی سلامت مردم را امری الزامی دانست و او گفت: این نمایشگاه می تواند فرصتی برای آموزش به علاقمندان، این چنین مکانی برای نمایش فناوری های نوین در این حوزه باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در آخر با اشاره به استقبال بی نظیر مردم در جشنواره ی نان سال قبل، برگزاری این چنین جشنواره هایی را در افزایش روحیه و تشکیل خورسندی در مردم تاثییر قسمت دانست.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع