بیانیه وزارت ارشاد به مناسبت یومالله ۲۲ بهمن_تاشکن
[ad_1]
به گزارش تاشکن
بیست و دوم بهمن ماه، یادآور حماسهای بیبدیل در تاریخ معاصر ایران است؛ روزی که ملت بزرگ ایران با وحدت، همبستگی و ایمان، بنای استقلال و آزادی را بر پایه قیمتهای اسلامی و ملی محکم ساخت.
آحاد میهن اسلامی در همه سال های پر فراز و نشیب روزهای بعد از انقلاب مدام پشتیبان نظام برخاسته از اراده ملت بزرگ ایران بوده اند.
امروز نیز در سایه الطاف الهی و در مسیر وفاق، پیشرفت و عدل، وجود پرصلابت مردم در این راهپیمایی، مطلبآور ایستادگی، عزت و اقتدار ملی خواهد می بود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از عموم مردم عزیزمان بهاختصاصی اصحاب گرانقدر فرهنگ، هنر و رسانه و فعالان فرهنگی دعوت میکند تا ضمن وجود منسجم خود در صفوف به هم فشرده راهپیمایی عظیم بیست و دوم بهمن ماه، با نقشآفرینی فعالانه خود، نمودهای باشکوه وجود حماسی ملت ایران را در این روز تاریخی منعکس نموده و به عکس بکشند.
بیتردید، این وجود پرشور، پاسخی قاطع به بدخواهانِ وحدتشکن ایران اسلامی و تبلور عزم راسخ مردم در مسیر نگه داری استقلال، پیشرفت و عزت ملی خواهد می بود.”
دسته بندی مطالب
[ad_2]
منبع