از بین بردن گره ترافیکی کهریزک؛ افتتاح پروژه تعریض ورودی بعد از دو دهه انتظار_تاشکن
[ad_1]
به گزارش تاشکن
به گزارش خبرگزاری برنا تهران، علی کلهر، شهردار کهریزک، در آیین افتتاح چندین پروژه عمرانی این شهر، ضمن خوشامدگویی به مسئولان، از کوششهای گسترده برای گسترش زیرساختهای شهری خبر داد.
وی با پافشاری بر رویکرد عدلمحور شهرداری کهریزک اظهار داشت: این شهر، با وجود محلات پراکنده، نیازمند گسترشای متوازن است. بر همین مبنا، سال ۱۴۰۳ با شعار “شتابگیری آهنگ عمران و آبادانی” اغاز شد و تا بحال ۸۰ درصد از پروژههای مصوب این سال به سرانجام رسیده است.
وی در ادامه به افتتاح پروژههای مهم شهری اشاره کرد و او گفت: پروژه تعریض ورودی کهریزک که یکی از مطالبات ۲۰ ساله مردم می بود، با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان و از سوی شهرداری تهران اجرا شد. این پروژه تأثیر قابلتوجهی در روانسازی ترافیک و زیباسازی شهر خواهد داشت.
شهردار کهریزک این چنین از افتتاح خیابان ۳۰ متری شورای اسبق که اکنون به نام آیتالله رئیسی نامگذاری شده، خبر داد و افزود: این مسیر که یکی از ورودیهای مهم شهر محسوب میشود، با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان و تملک ۱۰ هزار مترمربع زمین اجرا شده و امروز آماده منفعتبرداری است.
علاوه بر این، تکمیل و بازسازی یک سالن چندمنظوره با هزینهای بالغ بر ۴ میلیارد تومان نیز از دیگر پروژههایی است که امروز افتتاح شد. کلهر با اشاره به اهمیت این سالن در برگزاری مراسمهای فرهنگی و اجتماعی، تصریح کرد: این مجموعه، بستری مناسب برای تحکیم فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در شهر خواهد می بود.
وی در آخر با تقدیر از تعامل و همکاری مسئولان شهرستان، از جمله فرماندار، امام جمعه، دادگستری، نیروهای نظامی و انتظامی و دیگر نهادها، خاطرنشان کرد: با این همدلی و هماهنگی، مسیر گسترش و پیشرفت شهر با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت. این چنین، اجرای پروژههای بزرگی نظیر خانه کشتی و خانه ورزشهای رزمی با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان و احداث فرهنگسرا در دستور کار قرار دارد.
خبرنگار: مهدی محمدی
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
[ad_2]
منبع