حجت‌الاسلام غضنفرآبادی مجددا نماینده بم، نرماشیر، ریگان، فهرج و گنبکی شد

[ad_1] فرماندار بم با اظهار شراکت ۴۸ درصدی مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان شامل بم، نَرماشیر، فهرج، ریگان و گُنبکی در انتخابات ۱۱ اسفند خبرداد: حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی با اکثریت … Read More