خوش آمدید

روند استخدام نخبگان در سازمان غذا و دارو اعلام شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

روال استخدام نخبگان در سازمان غذا و دارو اظهار شد – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، زین العابدین شیخ بگلو او گفت: جذب و به کارگیری نخبگان با مقصد اثرگذاری آنان در دستگاه‌های اجرایی و اشتغال و منفعت گیری از ظرفیت و خدمات توانایی های برتر در رشته‌های تخصصی و مرتبط با سازمان غذا و دارو به سازمان امور اداری و استخدامی اظهار شد.

او گفت: به همین منظور از بین داوطلبان واجد شرایط رشته‌های مرتبط جهت شرکت در دوره آموزشی- برسی شبانه روزی دعوت شد تا علاوه بر طی دوره‌های تئوریک اراعه شده توسط مدیران کل یا معاونان سازمان، به طور عملیاتی نیز با وجود در قسمت‌های گوناگون سازمان و نیز برخی شرکت‌های دارویی، تجهیزات پزشکی و غذایی با مأموریت‌های سازمان غذا و دارو آشنا شوند.

شیخ بگلو با اشاره به مقصد دوره آموزشی که اشراف کافی و دید کلان نخبگان حاضر نسبت به نظام اداری حکمرانی سرزمین، چالش‌ها و اقتضائات آن اشکار بوده است، تصریح کرد: این عمل پیش از جذب، ذهنیت مناسبی نسبت به این نوع اشتغال به نخبگان می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران با برد ژاپن به رده بیستم فیفا صعود می‌کند

مدیر کل گسترش اندوخته انسانی، تحول اداری و امور حمایتسازمان غذا و دارو او گفت: تعلق ردیف سازمانی جهت طی مرحله های گزینش استخدام پیمانی به هسته گزینش وزارت بهداشت ارسال شد که موارد تائید شده به مرور و بعد از تکمیل پرونده پرسنلی و اخذ تائیدیه مراجع قانونی طی اسفند ماه جاری و ماه‌های ابتدایی سال آینده بر پایه برتری و نیاز جهت اغاز به کار به ادارات کل معارفه خواهند شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها