خوش آمدید

تهران به خون نیاز دارد/ کاهش اهدای خون در تعطیلات - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

علت افت اهدای خون در روزهای پایانی سال – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، مصطفی جمالی، در وبینار کشوری مدیریت ذخایر خون در اغاز ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی، او گفت: همه ساله روزهای سرد زمستان با افت مراجعات مردمی همراه است و هر چه به نوروز نزدیک می‌شویم برای مشغله زیاد مردم و بار سنگین ترافیکی، مراجعات نیز افت می‌یابد و بعد از آن نیز سفرهای نوروز و تعطیلات اغاز می‌شود که شرایط را دشوارتر می‌کند.

مدیرعامل سازمان انتقال خون افزود: امسال همزمانی روزهای پایانی سال با ماه مبارک رمضان ایجاب می‌کند تا برنامه ریزی دقیق‌تری برای تشویق مردم به اهدای خون، مدیریت ذخایر و منفعت گیری مناسب از شبکه ملی خونرسانی صورت گیرد تا در روزهای پیش رو مردم نگرانی برای فراهم خون مورد نیاز بیماران نداشته باشند و ذخایر در شرایط مطلوب نگه داری شود.

ادامه مطلب
اجتماع حامیان مسعود پزشکیان در ورزشگاه حیدرنیا -۱_تاشکن

در وبینار کشوری مدیریت ذخایر خون، مدیران انتقال خون هر یک از استان‌ها با دقت به شرایط بومی و جغرافیایی استان خود حالت جاری ذخایر را تشریح و راهکارهای نگه داری آن را بازدید کردند و برآوردی از نیاز استان تا آخر سال اراعه دادند.

در این وبینار دستور العمل های ملزوم برای نگه داری ذخایر در شرایط پیش رو و شبکه ملی خونرسانی و دفاتر جذب و نگهداری اهدا کنندگان صادر شد تا طی این زمان سازمان انتقال خون و مراکز استان‌ها با بهترین مدیریت ذخایر خون، به بیماران نیازمند به خون خدمت رسانی کنند.



منبع

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران روبه رو هنگ کنگ اشکار شد
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها