خوش آمدید

پرسپولیس 3 - نفت و گاز گچساران 0

پرسپولیس ۳ – نفت و گاز گچساران ۰



به نقل از

خبرگزاری موج


، ساعتی سپس از حذف تیم فوتبال استقلال با ناکامی برابر مس رفسنجان، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی روبه رو نفت و گاز گچساران صف‌آرایی می‌کنند. این بازی حساس در حالی برگزار شد که پرسپولیس با شش تحول نسبت به بازی قبلی، داخل زمین شده و یقیناً ترکیب پرستاره‌تری را هم نسبت به دیدار ذوب‌آهن در اختیار دارد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان (۸۷- مسعود ریگی)، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر  (۶۸- وحدت حنانوف)، سینا اسد‌بیگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون اورونوف، مهدی ترابی (۶۸- سعید صادقی)، وحید امیری (۷۷- امید عالیشاه)، عیسی آل‌کثیر (۷۷- ابوالفضل باقری)

ادامه مطلب
عکس روز ناسا: خوشه 37_تاشکن

سرمربی: اوسمار

ترکیب نفت و گاز: وحید اصغرزاده، علی حدادی‌فر، امیرحسین صالحی، محسن آقایی، امین رضایی قلعه، محمدمهدی عسگری، جلیل پناهی، علی قربانخانی (۷۱-علی نبی‌زاده)، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، ساسان جعفری‌کیا

سرمربی: پیروز قربانی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

شرح گل:

پرسپولیس ۱ – نفت و گاز گچساران ۰ (دقیقه ۳۸ – مهدی ترابی): مهدی ترابی سپس از حرکت در عرض، توپ را روی دروازه فرستاد و در حالی که وحید امیری موفق به زدن ضربه سر نشد، توپ به طور مستقیم در گوشه دروازه قرار گرفت و تبدیل به گل شد.

پرسپولیس ۲ – نفت و گاز گچساران ۰ (دقیقه ۴۷- دانیال اسماعیلی‌فر): پاس مهدی ترابی در عمق به دانیال رسید و در حالی که او تصمیم داشت توپ را برای مهاجمان پرسپولیس ارسال کند، سانترش به یکباره در درون دروازه قرار گرفت.

ادامه مطلب
باشگاه پرسپولیس با استعفای یحیی گل‌محمدی مخالفت کرد

پرسپولیس ۳ – نفت و گاز ۰ (دقیقه ۵۵- عیسی آل‌کثیر): اوستون اورونوف در سمت چپ توپربایی کرد و توپ را برای دانیال فرستاد که ضربه اسماعیلی‌فر به بازیکن حریف خورد و در ادامه عیسی توپ را تبدیل به گل کرد.

اخطار:

نفت و گاز گچساران: ساسان جعفری‌کیا ۷۴ – امیرمحمد منصف ۷۶- مجید تاجیک ۸۳

دقایق حساس:

دقیقه ۵: پاس در عمق روی نادرست حسین کنعانی، محمد عسگری را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: ارسال زیبای سینا اسدبیگی از روی ضربه ایستگاهی با هد عیسی آل‌کثیر همراه شد و توپ در درون دروازه قرار گرفت، اما داور این گل را با پرچم پشتیبانی‌داور مردود کرد.

دقیقه ۴۴: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس با پاس به عیسی آل‌کثیر رسید، اما ضربه او با عکس العمل گلر حریف همراه شد و توپ در درون دروازه قرار نگرفت.

ادامه مطلب
هنر متعادل کردن انسان و هوش مصنوعی در بازاریابی مدرن

دقیقه ۵۲: اوستون اورونوف در روبه رو محوطه جریمه دو بازیکن گچساران را دریبل زد و در حالی که می‌رفت یک گل قشنگ بزند، ضربه اسایش در بغل دروازه‌بان قرار گرفت.

دقیقه ۶۱: روی یک ضدحمله سریع اورونوف توپ را به سینا اسدبیگی داد که این توپ با برخورد به دفاع کننده حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۵: شوت سرکش وحید امیری با عکس العمل گلر به کرنر رفت.



آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها