خوش آمدید

روایت رأی هایی که به سختی داخل صندوق ریخته می شوند!

روایت رأی هایی که به سختی داخل صندوق ریخته می شوند!


به نقل از ، مستند «آق سو» در اسفندماه سال ۱۳۹۸، هم‌زمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل تصویربرداری شده است. این مستند با نگاهی متفاوت به نوشته انتخابات ساخته شده و روایت سختی‌هایی است که برای بردن صندوق‌های رأی به این مناطق توسط اعضای ستاد انتخابات و مسئولین شورای نگهبان کشیده می‌شود.

این صندوق‌ها بعضی اوقات با هلی‌کوپتر جابه‌جا می‌شود و درصورتی‌که حالت آب‌وهوا مساعد نباشد، عده‌ای ناچار خواهد شد این صندوق‌ها را با پای پیاده و از طریق کوهستان‌ها به آنجا برسانند تا مبادا حق فردی ضایع شود.

به علت سرمای طاقت‌فرسای این منطقه کوهستانی و برف‌گیر بودن آن، در انتخاباتی که در اسفندماه برگزار می‌شود، صندوق‌هایی سیار تعبیه شده و به مناطقی صعب‌العبور برده می‌شود. مناطقی که احتمالا ۵ ماه از سال هیچ ارتباطی با بیرون و مناطق اطراف خود ندارند.

ادامه مطلب
زیکر از باتری‌های تازه خود رونمایی کرد، احیای 500 کیلومتر برد در 15 دقیقه!

مستند «آق سو» به مناسبت برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جدول پخش قرار گرفته و پنجشنبه ۱۰ اسفند ساعت ۲۰ از شبکه مستند پخش می‌شود و تکرارش روز سپس ساعت ۱۷:۳۰ خواهد می بود.

پیش‌ازاین نیز مجموعه مستندهایی همانند «خانه ملت»، «نرسیده به انقلاب» و «نشانی: بهارستان» به همین مناسبت از شبکه مستند پخش شده است.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها