خوش آمدید

می‌توانستیم برنده بازی باشیم/داوری مشکلی نداشت

می‌توانستیم برنده بازی باشیم/قضاوت مشکلی نداشت




محمد نوازی:

مربی تیم فوتبال استقلال تهران ابراز داشت: ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم چون بعد از دریافت گل، بلافاصله جبران کردیم و این چنین چند موقعیت مناسب گلزنی نیز در ادامه نیمه دوم و هچنین چند موقعیت گلزنی در نیمه نخست پیدا کرده بودیم که متاسفانه نتوانستیم از این زمان‌ها منفعت ببریم.

ادامه مطلب
هاشمی: شفافیت یکی از اصل‌های حکمرانی در  دستگاه‌های اجرایی است_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


، محمد نوازی در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های ملوان و استقلال تهران در بندرانزلی اظهار کرد: در این دیدار زیاد بدشانس بودیم وگرنه باید با پیروزی و کسب هر سه امتیاز این دیدار را به پایان می‌رساندیم.

او گفت: بازیکنان هر ۲ تیم در این مسابقه زیاد خوب فوتبال بازی کردند و از نظر دیگر ملوان همیشه یکی از تیم‌های خوب و ریشه‌دار است اما باور دارم تا بحال هیچ تیمی نتوانسته ملوان را در زمینش تا این حد زیر سختی بگذارد.

نوازی در ادامه گفت: ملوان یکی از تیم‌های خوب لیگ فصل جاری است که تا بحال نیز نتایج مناسبی را کسب کرده اما بازیکنان استقلال نیز تلاش بسیاری انجام دادند و از این بابت از آنان سپاس می‌کنم.

ادامه مطلب
استقلال درمورد ابهامات قراردادها توضیح بدهد

مربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم چون بعد از دریافت گل، بلافاصله جبران کردیم و این چنین چند موقعیت مناسب گلزنی نیز در ادامه نیمه دوم و هچنین چند موقعیت گلزنی در نیمه نخست پیدا کرده بودیم که متاسفانه نتوانستیم از این زمان‌ها منفعت ببریم.

نوازی در خاتمه به قضاوت این دیدار نیز اشاره و فرمود: همه چیز خوب می بود و قضاوت نیز مشکلی نداشت و با دقت به شرایط زمین و بارش باران، شرایط برای داوران تا حدی سخت می بود اما قضاوت خوب می بود و باید برای داوران احترام قائل شویم و قبل از بازی بیانیه ندهیم و بهتر است اجازه دهیم بازی به آخر برسد و سپس درمورد قضاوت سخن بزنیم.




آیا این خبر سودمند می بود؟

ادامه مطلب
اختصاصی برنامه های فاطمیه در رادیو





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها