خوش آمدید

۱۰ نفره بازی کردن سازماندهی تیمی سپاهان را از بین برد

۱۰ نفره بازی کردن سازماندهی تیمی سپاهان را از بین برد


سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

سرمربی تیم فوتبال سپاهان او گفت: مسلماً ۱۰ نفره بازی کردن ما را در برابر این تیم دچار چالش کرد، جنگیدیم اما سازماندهی را از دست دادیم.

ادامه مطلب
افت اهدای خون با سرد شدن هوا/ خواست از تهرانی‌ها - تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


​، ژوزه مورایس شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران بعد از باخت تیمش در ورزشگاه نقش جهان در برابر الهلال عربستان در مرحله یک هشتم جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: من طبق معمولً به همه سوالات جواب می‌دهم اما امشب فقط در رابطه دیدار امشب سخن بگویید کنید.

وی با گفتن این که در تیم ضعف وجود دارد و اولین ضعف مربوط به خط دفاعی و کارت قرمزی می بود که گرفتیم، در ادامه گفت: گلی که دریافت کردیم به علت نادرست در سازماندهی دفاعی می بود و گل دوم زیاد شگفت می بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با گفتن این که تکل زدن یک اتفاق لحظه‌ای است، او گفت: تکل دانشگر زیاد سنگین نبوده است اما کارت قرمز داشت و بهانه را به داور داد تا با کارت بازیکن ما را جریمه کند.

ادامه مطلب
شناسایی ۱.۲ میلیون نفر با گمان ابتلا به دیابت و فشارخون بالا - تاشکن

وی با اشاره به این که الهلال تیم خوبی است و ما در روبه رو تیم خوبی بازی کردیم، در ادامه گفت: مسلماً ۱۰ نفره بازی کردن ما را در برابر این تیم دچار چالش کرد، جنگیدیم اما سازماندهی را از دست دادیم.

مورایس او گفت: بازی همه شده و ما باید به جستوجو از بین بردن برخی نکات باشیم.

او همین طور گفت: سپاهان موقعیت‌های بسیاری داشت که به گل منجر نشد و نتوانستیم از موقعیت‌ها منفعت گیری کنیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به حرکت بازیکنان الهلال ابراز کرد: در برخی از صحنه‌ها و به اختصاصی در تکل دانشگر بازیکن فیلم بازی کرد چرا که شدت اشتباه زیاد نبوده است.




آیا این خبر سودمند می بود؟


ادامه مطلب
فقط سر استقلال کلاه رفت!




منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها