خوش آمدید

امروز دیداری سخت و واقعی برای ایران و ژاپن خواهد بود

امروز دیداری سخت و واقعی برای ایران و ژاپن خواهد می بود




مرتضی پورعلی گنجی:

مرتضی پورعلی گنجی، دفاع کننده تیم ملی فوتبال ایران ابراز داشت: ژاپن تیم زیاد قوی و خوبی است و ایران هم تیمی قوی است، به همین خاطر امروز دیداری سخت و واقعی برای دو تیم خواهد می بود و به نظر من جزییات کوچک برنده بازی را اشکار می‌کند.

ادامه مطلب
ازبکستان تیم زیاد خوبی است/تیم ملی دفاعی بازی نمی‌کند


به نقل از

خبرگزاری موج


، دفاع کننده تیم ملی فوتبال ایران بر این باور است که ایران با توانایی بالا و مهارتی که بازیکنانش دارند برابر ژاپن پیروز می‌بشود.

مرتضی پورعلی گنجی برای صدمه‌دیدگی جام ملت‌های آسیا را از دست داد.

او در برنامه شبکه الکاس قبل از دیدار ایران و ژاپن وجود اشکار کرد و او گفت: هم چنان‌که می‌دانید ایران به همراه ژاپن و کره جنوبی از قوت‌های آسیا می باشند. ما فعلا در همه بازی‌های پیروز شده‌ایم اما هم چنان‌که می‌دانید در آسیا حتی پیروز شدن برابر تیم‌های ضعیف و متوسط آسان نیست.‌ تیم‌ها واقعاً پیشرفت کرده‌اند و حتی به سختی برابر تیم‌هایی همانند هنگ کنگ و فلسطین به پیروزی رسیدیم.

این دفاع کننده باتجربه در ادامه گفت: در دیدار برابر سوریه هم شرایط سختی داشتیم اما مطمعن به پیروزی در این بازی‌ها علتشد تا در این بازی سخت پیروز شویم. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و امیدوارم که امروز هم پیروز شویم.

ادامه مطلب
فشاری برای کسب امتیاز روبه رو ایران حس نمی‌کنیم_تاشکن

او درمورد این سوال که بیش‌تر تیم‌ها از رقابت و بازی با ژاپن هراس دارند و اکنون ایران باید بازی کند؟ او گفت: ژاپن تیم زیاد قوی و خوبی است و ایران هم تیمی قوی است. هر بازی شرایط و سختی‌ها و سختی خاص خود را دارد. بله هر دیداری سخت است و هیچ بازی حتی برابر تیم‌هایی که ضعیف‌تر از ژاپن می باشند آسان نیست. به همین خاطر امروز دیداری سخت و واقعی برای دو تیم خواهد می بود. به نظر من جزییات کوچک برنده بازی را اشکار می‌کند.

او در آخر او گفت: ایران بازیکنان خوبی دارد و آن‌ها فشاری را تحمل نمی‌کنند و باتجربه بالا، توانایی و نیروی بالایی که دارند برای پیروزی به میدان می‌روال. با تمرکز بالا می‌توانیم به پیروزی برسیم و ان‌شاءالله راهی دور سپس می‌شویم.

ادامه مطلب
شجاع خلیل‌زاده در خطر محرومیت_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها