خوش آمدید

نیما رئیسی تیتراژ «کودک شو» را می‌خواند

نیما رئیسی تیتراژ «کودک شو» را می خواند


به نقل از ، مسابقه «کودک شو» با اجرای ملیکا شریفی‌نیا این روزها در تدارک مرحله های نهایی ساخت دکور است تا به‌زودی به ضبط و تصویربرداری برسد.

نیما رئیسی قرار است تیتراژ فصل تازه این مسابقه را بخواند که به‌زودی در استودیو ضبط خواهد شد و سینا ذکایی آهنگ‌سازی آن را به‌مسئولیت دارد.

نیما رئیسی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینماست که این سال‌ها در عرصه خوانندگی نیز فعالیت داشته است و قطعات مختلفی با صدای او انتشار شده است. او این روزها در استودیویی در حال تمرین قطعه تیتراژ «کودک شو» است.

سینا ذکایی آهنگ‌ساز و رهبر ارکستر، طی سالهای تازه همکاری‌های بسیاری با نوازندگان و چهره‌های شاخص موسیقی کشورمان داشته است. این هنرمند تا بحال مجموعه کنسرت‌ها و برنامه‌های ترکیبی بسیاری را با ارکستر سازهای بادی تهران در قالب‌های مختلفی توانایی کرده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی های مفید برای محیط زیست
آخرین مطالب

فصل تازه مسابقه «کودک‌شو» به تهیه‌کنندگی حسین ربانی غریبی و کارگردانی رضا مهرانفر این روزها در مرحله ساخت دکور قرار دارد.

این مسابقه با طراحی بازی‌های تازه و متنوع به‌زودی از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

انتهای مطلب/+



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها