خوش آمدید

کوالکام ظاهراً روی دو نسخه تراشه «اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی» کار می‌کند

کوالکام انگارً روی دو نسخه تراشه «اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی» کار می‌کند


سامسونگ هفته آینده از سری گلکسی S24 رونمایی می‌کند و امسال هم از نسخه مخصوص اسنپدراگون برای پرچمدارهای خود منفعت گیری خواهد کرد. اکنون مطابق شایعه‌ای تازه، امسال با دو نسخه گوناگون تراشه «اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی» مواجه می‌شویم که تفاوت آن‌ها به فرکانس هسته Cortex-X4 برمی‌گردد.

سامسونگ امسال برخلاف سال قبل میلادی، تلفنهای سری گلکسی S را با دو تراشه گوناگون اگزینوس و اسنپدراگون روانه بازار می‌کند. یقیناً مطابق شایعه ها،‌ این نوشته برای گلکسی S24 اولترا صادق نخواهد می بود و این دستگاه در همه بازارها با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اراعه می‌بشود.

گسترش دو نسخه گوناگون اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی

با وجود این که سامسونگ در گلکسی اس ۲۴ اولترا تنها از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ منفعت گیری می‌کند، اما همین تراشه به حرف های یکی از منبع های دنیای فناوری به نام TheGalox_alt با دقت به بازار مقصد، دو نسخه خواهد داشت.

در یکی از این نسخه‌ها از هسته Cortex-X4 با فرکانس ۳.۳ گیگاهرتز منفعت گیری می‌بشود که تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. نسخه دوم اما به هسته Cortex-X4 با فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز تجهیزمی‌بشود. سامسونگ و کوالکام برای هر دو نسخه از پسوند «برای گلکسی» منفعت گیری می‌کنند.

ادامه مطلب
اسنپدراگون ایکس پلاس در راه است؛ خط‌ونشان تازه کوالکام برای اپل_تاشکن
آخرین مطالب

مطابق شایعه امروز، تراشه‌های برای گلکسی در سه بازار گوناگون به فروش می‌رسند. یکی از این تراشه‌ها با فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز در مدل B مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد و نسخه دیگر با فرکانس ۳.۳ گیگاهرتز در مدل‌های N و U که به بازار کره جنوبی و ایالات‌متحده مربوط خواهد شد، اراعه خواهد شد.

اکنون اشکار نیست مدل B دقیقاً در کدام بازار اراعه می‌بشود، اما با دقت به شایعه ها، به گمان زیادً کاربران در خارج از ایالات‌متحده و کره جنوبی به آن دسترسی اشکار خواهند کرد.

سامسونگ چهارشنبه هفته آینده با برگزاری رویدادی در ایالات‌متحده از تلفنهای سری گلکسی S24 رونمایی خواهد کرد و ما همانند همیشه این مراسم را به‌طور زنده در دیجیاتو پوشش خواهیم داد.

ادامه مطلب
موج دوم کامپیوترهای ویندوزی آرم کوالکام در 2024 از راه می‌رسد_تاشکن





منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها