خوش آمدید

سند موسیقی در آستانه تصویب قرار گرفت

سند موسیقی در اغاز تصویب قرار گرفت

به نقل از گروه فرهنگ و هنر برنا؛ جلسه شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی با وجود وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس شورای هنر و اعضای شورای هنر صبح امروز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

اسماعیلی این چنین او گفت: الزام دارد که به منظور تدوین اسناد تئاتر، هنرهای تجسمی، سینما و مد و لباس کمیته‌های تخصصی با وجود دستگاه‌های مربوط، شخصیت‌های حقیقی حوزه‌های تخصصی و تشکل‌های هنری صنفی راه اندازی بشود و این اسناد تدوین بشود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصرار بر جایگاه شورای هنر به گفتن بهترین محفل برای مطرح مسائل و الزام‌های فرهنگ و هنر و همفکری در این عرصه او گفت: تحول در اقتصاد فرهنگ و هنر از برنامه‌های جدی دولت در این دوره است و تلاش می‌بشود با فعال کردن اقتصاد فرهنگ و هنر و تحکیم انگیزه‌ها برای فعالیت در این حوزه، هنرمندان را مورد دقت قرار دهیم.

ادامه مطلب
تأکید رئیس صدا و سیما به برداشتن موانع از سر راه برنامه سازان/همه ما خدمتگزار محتوای آنتن هستیم

در این جلسه مطرح نشان ایران فرهنگ به گفتن طراحی و استقرار نظام برسی و رتبه بندی محصولات فرهنگی و هنری اراعه شد و بعد از گفتن نظرات اعضا مورد تصویب قرار گرفت و مقرر شد باتعیین شورای سیاستگزاری، آیین نامه این مطرح تدوین بشود.

مطرح نشان ایران فرهنگ با برسی آثار فرهنگی مبتنی بر معیارهای فرهنگی و هنری ایرانی اسلامی برای تشکیل عرصه انتخاب و خرید آگاهانه محصولات فرهنگی و هنری به گفتن حق مصرف کننده و مخاطب تدوین شده است و می‌تواند برای انتخاب محصولات فرهنگی به افراد جامعه پشتیبانی کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آخر هفته تلویزیون با «فرشتگان قصاب» و «بیست و سه نفر»

این چنین در جلسه شورای هنر، مریم جلالی (معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی) گزارشی از عمل های این معاونت در یک سال و نیم تازه اراعه کرد و با تشریح حالت صنایع دستی سرزمین در حوزه‌های تشکیل، پرورش هنرمند، اشتغال، بازار، صادرات، عمل های دولت و قوانین ملزوم او گفت: صنایع دستی پیشران هویت بنیان پیشرفت ایران است و ظرفیت بسیاری برای اشتغال و اقتصاد سرزمین دارد و سند تحول مقداری و بهبود کیفی بازار صنایع دستی به همین منظور تدوین شده است.

این چنین ماده واحده طراحی و اجرای بازارهای هنرهای تجسمی به طور ملی و استانی به منظور تشکیل فضایی برای اراعه و فروش آثار هنرمندان سرزمین به طور فراگیر و ماده واحده دهکده فناوری‌های نرم، صنایع فرهنگی و خلاق سرزمین نقل و به تصویب رسید. ضمناً در این جلسه شورای هنر نقل و تصویب و مقرر شد سیاست‌ها و ضوابط این دو ماده واحده توسط کارگروه‌هایی در شورای هنر تدوین بشود.

ادامه مطلب
سپاهان و پرسپولیس به قضاوت موعود بنیادی‌فر برگزار می‌شود

این چنین در این جلسه به نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گفتن رییس شورای هنر و تصویب اعضای شورا، محمد حسین ایمانی خوشخو مجدد به گفتن دبیر شورای هنر انتخاب شد.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها