خوش آمدید

بیانیه قهرمانان ورزشی در محکومیت رژیم جنایتکار صهیونیستی

بیانیه قهرمانان ورزشی در محکومیت رژیم جنایتکار صهیونیستی


جمع کثیری از قهرمانان المپیک، پارالمپیک، جهان و آسیا ایران اسلامی در محکومیت رژیم کودک‌کش و جنایتکار صهیونیستی بیانیه‌ای را صادر نمودند.

ادامه مطلب
بازیکن تیم ملی فوتبال اردن بخاطر فلسطین جریمه شد


به نقل از

خبرگزاری موج،


در متن بیانیه جمع کثیری از قهرمانان المپیک، پارالمپیک، جهان و آسیا ایران اسلامی آمده است:

جهان این روزها ناباورانه ناظر فجایع انسانی و اخلاقی بی‌سابقه‌ای است که قلب همه دردمندان و انسان‌های شریف را در سراسر عالم به درد آورده و روح میلیون‌ها انسان را آزرده است.

عکس‌های کودکان معصومی که یکی بعد از فرد دیگر در زیر بمباران‌های وحشیانه‌ای که همه قواعد اخلاقی و انسانی جنگ را زیر پا گذاشته است، پر پر خواهد شد و مادران و پدران داغداری که همه خانواده خود را از دست داده‌اند و خانواده‌هایی که با همه اعضای‌شان شهید شده‌اند، هر روز پیش چشمان ماست و غمی بر غم‌های همه آزادگان جهان است.

عکس خانم شیما اکرم صدیم که شاگرد اول امتحانات نهایی کل فلسطین شده می بود و چند ماه قبل خانواده او جشنی برای او گرفته بودند و خودش و مادر باردارش در بمباران شهید شدند یا عکس نقاشی‌های هبه زاغوت، نقاشی که خودش و فرزندانش در بمباران شهید شدند و گالری‌اش هم نابود شد را نه تاریخ فراموش خواهد کرد و نه هیچ انسانی می‌تواند نسبت به آن بی اعتنا باشد.

ادامه مطلب
برگزاری لایو فقط با اعضای کلوز فرندز_تاشکن

جامعه ورزش ایران نیز هم‌صدا با دیگر ورزشکاران آزاده جهان از همان روزهای نخست جنگ، همراه و حمایتکننده مردم فلسطین بوده است. از ادای احترام به شهدای غزه در مسابقات ورزشی تا منفعت گیری از نمادهای مقاومت در مسابقات بین‌المللی از جمله تورنمنت اردن در رشته فوتبال و مسابقات پاراآسیایی هانگژو ورزشکاران، مربیان و عوامل فنی ورزش سرزمین حمایتخود را از مردم مظلوم غزه اظهار کرده‌اند.

اکنون ما پیشکسوتان ورزش، المپین‌ها، قهرمانان رشته‌های گوناگون مسابقات المپیکی، پارالمپیکی، جهانی، آسیایی، پاراآسیایی و مربیانی که قهرمانان بین‌المللی دارند، ضمن ابراز همدردی مجدد با مردم قهرمان و مقاوم غزه، انزجار خود را از کودک‌کشی‌ها و نسل‌کشی‌هایی که در غزه انجام می‌بشود، اظهار می‌داریم و از نهادهای بین‌المللی ورزش از جمله کمیته بین‌المللی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون‌های جهانی، کمیته المپیک و پارالمپیک کشورهای جهان مجدانه می‌خواهیم ضمن اظهار محکومیت آشکار و قاطع این فجایع انسانی نسبت به تعلیق و اخراج رژیم صهیونیستی از مجامع جهانی ورزش عمل ملزوم را انجام بدهند.

ادامه مطلب
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه خشم بنزما را هم برانگیخت

قهرمانان المپیک، پارالمپیک، جهان و آسیا ایران اسلامی




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها