وزیر بهداشت: نظام سلامت نیازمند همراهی رسانه‌ها است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وزیر بهداشت: نظام سلامت نیازمند همراهی رسانه‌ها است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

[ad_1]
به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، محمدرضا ظفرقندی، با تبریک روز خبرنگار، از نقش تعیین‌کننده اصحاب رسانه در ترقی سواد سلامت، پیشگیری از بیماری‌ها و افزایش مطمعن اجتماعی به نظام سلامت سخن او گفت و بر الزام تعامل مؤثر بین رسانه‌ها و متولیان سلامت برای گسترش پایدار این حوزه پافشاری کرد.

متن مطلب وزیر بهداشت

گسترش و پیشرفت نظام سلامت، از مسیر خبررسانی و خبر‌رسانی شفاف، دقیق و به موقع، محقق می‌شود؛ بی‌گمان دستیابی به این مقصد، نیازمند همکاری و تعامل سازنده بین رسانه‌ها، نظام سلامت و متولیان آن است؛ در این راه، رسانه‌ها و رسانه‌نگارها نقش مهم و اساسی را در افزایش‌های آگاهی عمومی‌، ارتقا سواد سلامت و در نتیجه، پیشگیری از بیماری‌ها و افت هزینه‌های درمان ایفا می‌کنند؛ رسانه‌ها با خبر‌رسانی شفاف و به‌موقع، برقراری ربط و تعامل بین مردم و متولیان نظام سلامت و تشکیل عرصه‌های پاسخگویی، می‌توانندباعث افزایش شراکت و مطمعن اجتماعی مردم به حوزه سلامت شوند؛ و این هدفی است که به طور اشکار با وجود، همکاری و همراهی انواع رسانه نگارها و خبرنگارها تحقق می‌یابد؛ از این‌رو، نظام سلامت سرزمین، مدام خود را نیازمند همکاری و تعامل با رسانه‌ها و اصحاب رسانه می‌داند؛ اینجانب، به نمایندگی از نظام سلامت سرزمین، ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت آن، مراتب سپاس و سپاس خود و همکارانم در نظام سلامت سرزمین را وجود همه رسانه‌ها، رسانه‌نگاران و خبرنگاران سختکوش و ماموریت‌شناس حوزه سلامت اظهار می‌دارم و نقش بی‌بدیل ایشان را در فرهنگ‌سازی سلامت، و ساختن جامعه‌ای آگاه و رو به تعالی می‌ستایم.

با آرزوی تندرستی و بهروزی، و امید به فراهم شدن عرصه‌های زیاد تر و مؤثرتر همکاری و همراهی در راه گسترش و پیشرفت نظام سلامت سرزمین.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]