همیشه جستوجو پیروزی هستیم / حواسمان جمع می بود داخل جنگهای روانی نشویم_تاشکن
[ad_1]
به گزارش تاشکن
دفاع کننده تیم ملی جوانان او گفت: خوشحالم با نهایت احترام به تیم حریف به بردی پرگل برسیم و صعود مقتدرانهای داشته باشیم.
عرفان درویش عالی درمورد برد ۶ بر صفر این تیم روبه رو یمن او گفت: خدا را شکر تونستیم نتیجه خوبی را از این بازی کسب کنیم. با احترامی که واسه تیم یمن قائلیم توانستیم بازی را به خوبی پیش برده و مدیریت هم داشته باشیم و نتیجه خوبی به دست بیاوریم.
او که رهبری خط دفاعی تیم را بر مسئولیت دارد درمورد بسته ماندن دروازه ایران برای دومین باری متوالی یادآور شد: خدا را شکر باز هم گل نخوردیم. همه کوششمان را در خط دفاع میکنیم تا مطلوب بازی کنیم.
او افزود: یمن تیم قدرتمندی است و آنها لایق صعود هم بودند، اما فکر میکنم توانستیم بازی زیاد خوب خود را به نمایش بگذاریم. آنها بازی فیزیکی میکردند که خودشان هم صدمه دیدند. ما حواسمان جمع می بود داخل جنگهای لفظی آنها نشویم.
کاپیتان تیم ملی جوانان ایران درمورد دیدار با ازبکستان او گفت: بازی با ازبکستان همانند تک تک دیدارها اهمیت دارد. باید بهترین خودمان همیشه باشیم. امیدوارم بتوانیم باز هم دل مردم را شاد کنیم.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
[ad_2]
منبع