انتخاب مربی کوچک برای استقلال علتبازیکن سالاری میشود/ تیم بزرگ مربی بزرگ میخواهد_تاشکن
[ad_1]
به گزارش تاشکن
مسعود معینی در او گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص حالت استقلال او گفت: حقیقت این است که باید نگاهی کلی به استقلال داشت و فقط بر حسب یک برد و پیروزی در دو بازی این تیم را قضاوت نکرد. استقلال اصلا حالت خوبی در یک سال تازه نداشته است.
او گفت: استقلال دچار تغییرات متعدد است. چه در عرصه فنی و تغییرات کادر مربیگری و چه در عرصه مدیریتی. من ناموافق مربیان جوان نیستم اما مربیانی که برای استقلال انتخاب میشود نباید کمتوانایی باشد. استقلال و حتی رقبایش همانند پرسپولیس و سپاهان نیاز به مربیانی بزرگ دارند. استقلال هم بزرگ است و مربی بزرگی میخواهد.
پیشکسوت استقلال در خصوص کارکرد بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان این تیم همه در تیمهای بزرگ سابقه بازی دارند. هنگامی یک مربی کوچک در این تیم وجود داشته باشد قطعا بازیکنان از او تبعیت نمیکنند و بازیکنسالاری شکل میگیرد. باید سرمربی استقلال کاریزما داشته باشد.
معینی با تمجید از کارتال در پرسپولیس گفت: کارتال مربی خوبی است. تمجیدهای زودهنگام از او را قبول ندارم اما او مربی خوبی است. به طور کلی یقیناً فقط مربی نیست که تاثییر دارد. بازیکنان در یک تیم شب و روزشان را کنار هم میگذرانند.
او گفت: آنچلوتی میگوید من با بازیکنان نشست خصوصی میگذارم و راهکار میگیرم. این کار او به بازیکنان مطمعن به نفس میدهد. یقیناً که او با هر بازیکنی این کار را نمیکند اما مساله مطمعن به نفس است.
بازیکن اسبق استقلال در آخر او گفت: اکنون فقط تراکتور است که ارامش دارد. این تیم هم ناکامی داشته اما به طور کلی روال خوبی دارد. استقلال باید به سراغ ارامش برود.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
[ad_2]
منبع