بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از نمایشگاه گردشگری سلامت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از نمایشگاه گردشگری سلامت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

[ad_1]
به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبدا، سیدسجاد رضوی معاون درمان وزارت بهداشت به همراه جلال غفارزاده سرپرست مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان از نمایشگاه گردشگری سلامت در هجدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته، بازدید کرد.

در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و ظرفیت‌های حوزه سلامت سرزمین توسط ۱۲ علوم پزشکی قطب، انواع بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و ۷۰ بیمارستان دارای مرکز بین الملل خدمات سلامت به نمایش گذاشته شده است.

همه فعالان حوزه گردشگری سلامت در این سالن وجود دارند و توضیحات ملزوم را به بازدیدکنندگان اراعه خواهند داد.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در سالن ۳۸A نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]