دو شبکه تلویزیونی HD شدند

دو شبکه تلویزیونی HD شدند_تاشکن

[ad_1]
به گزارش تاشکن

به گزارش ، پیمان جبلی در سفرش به شهرستان مهاباد، ضمن تبریک ماه معظم شعبان و در اغاز سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ترقی کیفیت و پخش رسمی اچ‌دی شبکه مهاباد را خبرداد.

این چنین به طور هم‌زمان و در ربط ویدئوکنفرانسی با اهواز، شهر مقاومت و افتخار، پخش شبکه استانی خوزستان با کیفیت اچ‌دی با دستور رئیس سازمان صداوسیما اغاز شد.

جبلی در مراسم افتتاح شبکه‌های HD صداوسیمای مهاباد و خوزستان، از پخش آزمایشی HD شبکه‌های استانی اصفهان، مازندران، قزوین، چهارمحال و بختیاری، کردستان، گلستان، لرستان و ایلام نیز خبر داد.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سلامتی

اخبار تکنولوژی

[ad_2]

منبع