خواست بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی برای نوسازی تجهیزات مراکز انتقال خون_تاشکن
[ad_1]
به گزارش تاشکن
برنا – گروه اجتماعی؛ رئیس سازمان انتقال خون او گفت: خواست بودجه ای که بر پایه برآوردها داشتیم ۱۰۰۰ میلیارد تومان است تا بتوانیم طی ۳ تا ۴ سال آینده تجهیزات را نوسازی کنیم.
مصطفی جمالی رئیس سازمان انتقال خون در او گفتوگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، اظهار کرد: افتتجهیزات را در ۲۰۰ واحد اهدای خون نداریم، اما تجهیزات این مراکز باید نوسازی شود چرا که برخی از این تجهیزات قدیمی و فرسوده می باشند، در این راستا بودجه ای خواست کردیم تا کم کم تجهیزاتی همانند سانتیفیوژها را به روز کنیم.
او همین طور گفت: خواست بودجه ای که بر پایه برآوردها داشتیم ۱۰۰۰ میلیارد تومان است تا بتوانیم طی ۳ تا ۴ سال آینده تجهیزات را نوسازی کنیم.
رئیس سازمان انتقال خون درمورد نیروی انسانی فرمود: با دقت به عمل های تازه و مقدار فرآورده خونی مورد نیاز، نیروهای افزایش اشکار نکرده اما با همکاری مسئولان سازمان اداری و استخدامی مقرر شده که سهمیه استخدامی به سازمان داده شود که تعداد این سهمیه استخدام ۱۲۰۰ نفر است تا افتحاضر برای سال آینده کم کم رفع شود.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
[ad_2]
منبع