بابت تاخیر در تحویل ماشین ایکس ۵ صمیمانه عذرخواهی میکنیم_تاشکن
[ad_1]
به گزارش تاشکن
به گزارش برنا، سامان فیروزی مدیرعامل شرکت کرمان موتور، در نشستی با وجود تعدادی از مشتریان ناخشنود بابت تاخیر در تحویل ماشین ایکس ۵ در موعد مقرر که به همت باشگاه مشتریان این شرکت برگزار شد، رسما از مشتریان عذرخواهی کرد و به تشریح دلایل ابراز این تاخیر و برنامه ریزی برای ایفای تعهدات و جلب رضایت مشتریان پرداخت.
وی با گفتن این که اکنون همه امکانات و منبع های در کرمان موتور برای تحویل ماشینهای ایکس ۵ و ایفای تعهدات بسیج شده است، افزود: بخشی از نارضایتی تشکیل شده مربوط به مشتریانی است که ماشین آنها سند خورده و حمل و تحویل زمان بر شده که این قضیه در رابطه خودروی ایکس ۵ کاملا رفع و کلیه ماشینهای پلاک شده در مرحله تحویل در مقاصد نهایی می باشند.
فیروزی با اشاره به عمق داخلی سازی محصولات این شرکت اضافه کرد: امروز کرمان موتور با در اختیار داشتن یک زنجیره تامین گسترده داخلی، برای نگه داری توان تشکیل ماشینهای خود به صنعت قطعه سازی داخلی وابسته است. به علت عدم تامین به موقع یک قطعه الکترونیکی داخلی که توسط یکی از شرکتهای داخل گروه کرمان ماشین تامین میشود، فرآیند تشکیل و تحویل ماشینهای ایکس ۵ با تاخیر همراه شد که با جایگزینی تامین کنندگان تازه در ماه جاری حالت به حالت طبیعی باز میگردد و تحویل ماشینها بهزودی اغاز میشود.
فیروزی با گفتن این که ماشین ایکس ۵ جز محبوبترین ماشینهای کرمان موتور است، متذکر شد: جبران هزینه تحمیل شده به خریداران گرامی از بابت تاخیر به وجود آمده را ماموریت خود میدانیم و به طور حتم از مشتریانمان با اراعه بستههای جامع و رایگان از کلیه خدمات قابل اراعه خودرویی و غیر خودرویی در گروه کرمان موتور شامل خدمات گردشگری، مالی، خدمات بعد از فروش و سفارشی سازی، دلجویی میکنیم.
وی در آخر از تحکیم باشگاه مشتریان کرمان موتور و رونمایی از پلتفرم تازه به منظور ترقی بیشتر از پیش ربط با مشتریان این خودروساز داخلی خبر داد و افزود: در سیامین سال فعالیت شرکت کرمان موتور باور داریم که بزرگترین اندوخته ما به گفتن یک خودروساز خصوصی مطمعن و رضایت مشتریانمان است و با وجود همه مشکلات و مانع ها حاضر، تحکیم بنیانهای مطمعن مشتریان و دلجویی از ایشان را بزرگترین ماموریت سازمان خود میدانیم.
انتهای مطلب/
دسته بندی مطالب
[ad_2]
منبع