خوش آمدید

جمشید هاشم پور , صندوق هنر , غدیر خم | عید غدیر خم ,

تازه ترین عکس از جمشید هاشم پور_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ،  سید مجید پوراحمدی رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر، در ادامه دیدارها و عیادت از هنرمندان سرزمین، با وجود در منزل جمشید هاشم‌پور، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به این هنرمند و خانواده وی، جویای حال این هنرمند پیشکسوت شد و در جریان آخرین حالت درمانی وی قرار گرفت. در این دیدار چند ساعته، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در فضایی صمیمی به گفتگو با این هنرمند نامدار سرزمین و خانواده وی پرداخت.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در این دیدار با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی و رفتاری این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، او گفت: نسل ما، فیلم‌هایی را که آقای هاشم‌پور در آن وجود داشتند همیشه در خاطر دارد و علاقه شدیدی به نقش‌آفرینی ایشان داشتیم. 

پوراحمدی این چنین با اشاره به مشکلات گفتن شده از سوی آقای هاشم‌پور و خانواده وی در خصوص بیمه و روال درمانی این هنرمند پیشکسوت، قول مساعد داد تا در حد مقدورات صندوق در جهت از بین بردن و رفع کردن دغدغه‌های ایشان، حمایتهای ملزوم به‌عمل آید.

ادامه مطلب
دارپا بریتانیا روی پروژه‌ای برای کنترل سیستم‌های هوش مصنوعی کار می‌کند_تاشکن

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر این چنین پافشاری کرد: هنرمندان نامدار و پیشکسوتانی همچون استاد جمشید هاشم‌پور الگوی همه عیاری از لحاظ اخلاقی، رفتاری و حرفه ای و… برای جوانان به اختصاصی افرادی می باشند که به تازگی می خواهند داخل حرفه سینما شوند.

در این دیدار  سید احمد میر علایی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، نیز به خصوصیات رفتاری و اخلاقی استاد هاشم‌پور پرداخت و او گفت: امثال وی به معنی واقعی یک هنرمند و سلبریتی واقعی می باشند نه همانند افرادی‌که فقط این نام و جایگاه را به طور غیر واقعی به همراه داشته و یدک می‌کشند.

ادامه مطلب
کادر فنی با لیاقت و بازیکنان ارزنده تیم ایران در جام جهانی نوجوانان خاطرات خوبی از خود به ثبت رساندند

وی در عین حال پافشاری کرد: جمشید هاشم‌پور مدام با نقش آفرینی‌های حرفه‌ای به هویت اجتماعی و ملی خود احترام می‌گذاشت و هیچ زمان به جستوجو حاشیه‌ها نیست.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون در عین حال با اشاره به تفاوت صندوق اعتباری هنری در دولت مردمی، او گفت: بدون اغراق عرض می‌کنم، صندوق اعتباری اکنون جایگاه مهمی در بین هنرمندان دارد و تحولی شگرف در از بین بردن مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر به وجود آورده است.

جمشید هاشم پور , صندوق هنر , غدیر خم | عید غدیر خم ,

وی با پافشاری بر از بین بردن مشکلات هنرمندان و دقت و اهتمام اختصاصی به این قشر فرهیخته در ادامه گفت: مسئولان صندوق اعتباری هنر مدام با اینگونه دیدارها و عیادت‌ها، در همه مسائل و مشکلات در کنار اصحاب فرهنگ و هنر به اختصاصی هنرمندان سینما بودند و همین عامل علتشد که هنرمندان در این دوره حس زیاد خوب و نزدیکی نسبت به صندوق اعتباری هنر اشکار کنند.

ادامه مطلب
جزییات اختتامیه هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند اظهار شد

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

در ادامه این دیدار جمشید هاشم‌پور نیز ضمن تبریک متقابل عید غدیر خم به مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و همراهان ، از وجود آنها در منزل خود و این که جویای احوال و حالت درمانی وی می باشند، سپاس و سپاس کرد.

این هنرمند نامدار و پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در ادامه این دیدار با گفتن این که از لحاظ جسمانی رو به بهبودی است، به گفتن خاطراتی درمورد وجود در آثار سینمایی و تلویزیونی اشاره کرد.

هاشم‌پور به نوشته خواست تعداد بسیاری از مردم برای دیدار و عیادت از وی اشاره کرد و او گفت: من و خانواده سپاسگزار لطف و عنایت همگان هستیم اما این امکان در منزل آنها مهیا نیست که به لطف عزیزان جواب دهیم و شرایط را برای وجود آنها فراهم کنیم.

ادامه مطلب
فرانسه در آخر دادن به اعتراضات کشاورزان ناکام ماند

در ادامه مدیر عامل صندوق اعتباری هنر قول مساعد داد تا از طریق صندوق اعتباری هنر شرایطی را فراهم شود تا علاقه‌مندان و دوستداران، این هنرمند نامدار سرزمین را از نزدیک ملاقات و دیداری تازه کنند.

در این دیدار جلیل فرجاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و جعفر گودرزی رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران نیز وجود داشتند.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع